בגיל 42: איך תשיגו גזרה לוהטת כמו של ראיין פיליפה?

השחקן האהוב מהניינטיז חושף גיזרה מעוררת קינאה ומלמד אתכם איך עושים את זה נכון גם בעשור החמישי לחייכם

מתבגרי הניינטיז בטח לא יכולים לשכוח את ראיין פיליפה החתיך הבלתי מעורער מהסרטים "משחקי פיתוי" ו"אני יודע מה עשית בקיץ האחרון".

אז מעריצות ומעריצים יקרים וגם כאלה שסתם נהנים להסתכל על גוף חטוב, יש לנו בשורה משמחת בשבילכם, 20 שנה אחרי הוא נראה בדיוק אותו הדבר.

ryan-phillippe-explains-how-he-gets-his-ripped-body-0jjjjjjjjjjjjj (1)

כן, שמעתם נכון, השחקן הבלונדיני הציג השבוע בראיון למגזין Mensfitness גזרה שלא מביישת שחקנים הוליוודים בשנות ה-20 לחייהם, ולא רק זה הוא גם החליט לספר לקוראים איך הוא עושה את זה.

Untitled
צילום: מתוך האינסטגרם של ראיין פיליפה

ביותר (בעיקר משקולות).

פיליפה מתאמן חמש פעמים בשבוע, כל אימון נמשך 90 דקות וכולל תרגילי התעמלות, הרמת משקולות וחצי שעה של ספרינטים על הליכון, נשמע נחמד? כך הוא משלב עבודה על הסיבולת השרירית ומאמן את כל חלקי גופו.

Untitleddddddddddd
צילום: מתוך האינסטגרם של ראיין פיליפה

לראיין ידע רב על כושר, הוא מכיר את היאמונים ויודע להפוך כל סביבה לחדר כושר בפני עצמו, כך שלא משנה היכן יהיה, הוא לא יוותר על אימון. אם זה אומר לעשות שכיבות סמיכה על סלעים או מתח על מעקה בטיילת.

אבל האימונים הם רק חלק מהעבודה, במקביל פיליפה שומר על דיאטה עקבית ולא פשוטה, בראיון הוא הוסיף: "כולנו מתבגרים, השאלה אם אתם נותנים לעצמכם להזדקן או מחליטים לטפל בעצמכם, חשוב מאו לאוכל נכון ולהתאמן, אסור להיות עצלנים".

Untitledssssss
צילום: מתוך האינסטגרם של ראיין פיליפה

ראיין תמיד היה אהוב הבנות, ומערכות היחסים הרבות שלו זכו לאזכורים רבים בתקשורת. נישואיו המתוקשרים לשחקנית ריס ווית'רספון ב-1999 הסתיימו אחרי שבע שנים, במהלכן נולדו להם שני ילדים אווה אליזבת בת ה-18 ודיקון ריס בן ה-14. מאז ניתן למצוא ברזומה שלו את השחקנית האוסטרלית אבי קורניש, הדוגמנית אלכסיס נאפ להם יש בת משותפת - קיילני בת ה- 6, השחקניות אמנדה סייפריד ואשלי גרין והזמרת דמי לובאטו.

ומה עכשיו? כפי שזה נראה הוא פנוי להצעות, אז למה אתן מחכות?

sssss
צילום: מתוך האינסטגרם של ראיין פיליפה

עוד ברשת תרבות ובידור:

אחוות נשים: החברות למסלול מעודדות את בר זומר

רגע לפני הלידה: ביונסה חוגגת כמו מלכה

מה קרה כשיעל פוליאקוב הצטרפה לקבינט של שוש?