בלו אייבי גונבת את ההצגה במופע בלט

הבת של ביונסה וג'יי זי מפגינה כישרון ריקוד וגם עושה צעדים ראשונים בתור מיילדת. של אמא שלה

בלו אייבי עומדת להפוך בקרוב לאחות גדולה, ובינתיים היא מבלה את ימיה האחרונים בתור בת יחידה בריקודים. הנצר למשפחת המלוכה המוזיקלית, הידועה גם בתור הבת של ביונסה וג'יי זי, הוכיחה השבוע שהיא ירשה מאמא שלה את היכולת לטרוף את הבמה ולגנוב את ההצגה.

עוד ברשת תרבות ובידור:

צפו בקליפ הרשמי למחזמר היירספריי

המופע של איפה הילד הוא מסע בזמן לניינטיז הסוערות

טירוף: הסינגל החדש של סטטיק ובן אל תבורי "טודו בום"

היא עשתה את זה במהלך רסיטל בלט שבו השתתפה לצידן של עוד מספר ילדות בנות גילה, שבטח לא שמחו על העובדה שהן צריכות לחלוק במה עם הבת של קווין בי. הבנות רקדו לצלילי השיר "ספטמבר" של להקת Earth Wind and Fire והלהיבו את קהל ההורים הגאה שצפה בהן. צפו:

[youtube_embed youtube_id='KsxR6QlS7Mc']

ואפרופו בלו אייבי, לאחרונה נפוצו שמועות על כך שביונסה כבר ילדה אבל מסתירה את זה בסוד. שמועות אחרות טוענות בתוקף שהיום הגדול עוד לא קרה, ושהמשפחה מתכוננת אליו במרץ. בתכנון? להכניס את בלו אייבי לחדר הלידה, כדי לצפות בנס בעודו מתרחש.

???

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

לפי הדיווחים, ביונסה וג'יי זי לא רוצים שבלו בת החמש תרגיש מחוץ לתמונה, ולכן מתכננים שהיא תהיה איתם ברגע המשפחתי המיוחד ותחווה אותו איתם. עבור המאורע הם גם קנו עבורה מדי אחות קטנים בשווי של יותר מ-1000 דולר. נשמע יותר כמו אירוע טראומתי עבור ילדה בת 5, אבל היי, לא נתווכח עם קווין בי ובעלה.

מלכה ונסיכה. ביונסה ובלו אייבי