לאור יום: כוכבת האח הגדול מירב ישראל נשדדה

תוך כדי שהיא מטפלת בלקוחות בקליניקה שלה בנתניה, נכנס הגנב ולקח את הארנק ובתוכו אלפי שקלים. כל הפרטים. פרסום ראשון

זמן צפייה: 00:16

זה היה אמור להיות עוד יום שגרתי בקליניקה של מירב ישראל בנתניה, רק שהפעם הוא נגמר עם דמעות מצידה של ישראל ומינוס אלפי שקלים. כל הפרטים.

לאור יום. מירב ישראל. צילום: ארכיון

עוד ב"גיל משעלי שם עין" 

מפגש פסגה: בן זיני וטיילור עם שי חי ותני

מה יגרום לאסף גורן לעשות קרחת?

הג'וב החדש של ישראל אוגלבו 

נטלי דדון בצעד מפתיע במיוחד

בשעות האחרונות הקליניקה של כוכבת "האח הגדול" במלון כרמל בעיר נתניה נשדדה. השודד כפי שאפשר לראות בתיעוד הגיע למקום ובדק את תכולתו של התיק, כשראה שהתיק מכיל כסף, כרטיסי אשראי וצ'קים הוא לקח אותו ומיד עזב את המקום. ישראל סיפרה כי האיש הגיע אתמול (שלישי) אל המקום להתעניין בטיפול לייזר, עשה סיבוב במקום ואחרי שקיבל הצעת מחיר אמר כי יחזור, וכך היה. היום (רביעי) הגיע אותו בחור אל הקליניקה וביקש לעשות טיפול, רק לפני ביקש מהעובדת במקום להכין לו כוס קפה, תוך כדי שהעובדת מכינה לו את הקפה הוא לקח את הארנק ובו לפי ישראל 5,500 שקלים ועזב את המקום.

ישראל הייתה בחדר סמוך עם לקוח, כשסיימה לטפל בלקוח הסתכלה וראתה כי התיק לא נמצא, אז היא שאלה את העובדת שהשיבה לה כי הוא על השולחן בקבלה. כשישראל לא מצאה אותו היא ניגשה למצלמות האבטחה שם גילתה לתדהמתה כי התיק נגנב. ישראל הגיעה למשטרת נתניה שם סיפקה לשוטרים תיעוד ממצלמות האבטחה ופרטים על מה שנגנב. אם אתם מכירים את הבחור בסרטון, אתם יותר ממוזמנים לפנות לישראל.

מחוץ לתחנה. מירב ישראל
מגישה תלונה במשטרה. מירב ישראל במשטרת נתניה