סערת הפוסט על מריה ולירז: "ניסיון בזוי וחסר רגישות של 'קידום', אין שום קשר בינו ובין הומור"

חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון ממפלגת 'כולנו' הגיבה היום בחריפות לפוסט פוגעני של רשת בתי הספר 'קידום' בהשתתפות דיירות 'האח הגדול'

זמן צפייה: 00:56

סערת הפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק של רשת בתי הספר 'קידום', שהציב במרכזו את דיירות 'האח הגדול' מריה דומרק ולירז אסייג, מסרבת לגווע. כזכור, הפוסט עסק בהשוואה בין המראה החיצוני של שתי הדיירות: תחת תמונתה של מריה נכתב "לפני הקורס", ואילו תחת התמונה של לירז נכתב "אחרי הקורס". ההשוואה, שנועדה לשווק את הקורסים של 'קידום', עוררה את זעמם של גולשים רבים. בסופו של דבר, החליטו ב'קידום' להסיר את הפוסט.

עוד ב"גיל משעלי שם עין"
שמס מתבלבלת ותוקפת את שירת הסטיקר
קסניה טרנטול משיקה את בן הזוג
הכירו את בן הזוג של מגי טביבי

חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון ממפלגת 'כולנו', המשמשת יו"ר הוועדה לזכוכיות הילד, הביעה היום את אכזבתה מרשת
'קידום':
"אנו מחנכים את ילדינו לערכים של כבוד הדדי וקבלת האחר והשונה, וחוזרים ומדגישים את הצורך לעשות זאת, כולל בדיונים שהתקיימו בוועדה לזכויות הילד בכל הקשור למאבק באפליה ופגיעה על רקע משקל, אך באותה נשימה אנחנו המבוגרים משמשים עבורם מודל רע מאוד לחיקוי. הפרסומת של 'קידום' היא ניסיון בזוי וחסר רגישות לגייס לקוחות חדשים. אין שום קשר בינו לבין הומור ואני בטוחה שהיו מעטים מאוד שצחקו מהבדיחה 'השנונה'. חברות מסחריות, ארגונים וחברות הפרסום שעובדות איתם צריכים לחשוב מראש על ההשלכות של הפרסומות שלהם ולהפנים כי גם להם יש אחריות חברתית".

מקידום נמסר בתגובה: "הפוסט נכתב בכוונה הומוריסטית, כמחווה ללירז ולאג'נדה אותה היא מקדמת. כשנודע לנו שיש מי שנפגע מהדברים, הורדנו אותו לאלתר. בקידום עובדים ולומדים רבבות אנשים מדי שנה ואנו מתייחסים, ונמשיך להתייחס לכולם באופן שוויוני ומכבד."