מדד המעוף: כמה שווה הזוגיות עם ישראל אוגלבו?

לא רק האהבה פורחת בזוגיות החדשה שמסעירה את המדינה, יש עוד משהו שפורח ושווה הרבה כסף. כל הפרטים בפנים

זמן צפייה: 03:16

לא רק האהבה פורחת בין הזוג החדש שמסעיר את המדינה, ישראל אוגלבו וקארין סנדל, יש עוד משהו שפורח,רוצים לדעת מה? המשיכו לקרוא.

אורחת כבוד באירועים השונים. קארין סנדל
הכוכב של המדינה. ישראל אוגלבו. צילום: ענת מוסברג

כמה משתלמת זוגיות עם אחד מהכוכבים הגדולים שיש במדינה אתם שואלים? הנה לכם התשובה. מהרגע בו נודע לעולם כי סנדל נמצאת בזוגיות חדשה עם אוגלבו חשבון האינסטגרם שלה זוכה להיות באור הזרקורים. לפני שנודע דבר הזוגיות עם אוגלבו, לסנדל היו כ-8,000 עוקבים. היום, ימים ספורים אחרי שהזוגיות יצאה לאוויר העולם, חשבון האינסטגרם שלה מונה כ-23,000 עוקבים. לא רק העוקבים עלו, מה שעוד עלה הוא הביקוש של סנדל להיות נוכחת בכל אירוע. היא מבוקשת על ידי משרדי יחסי ציבור וחברות שונות שמציעות תשלום של אלפי שקלים רק בשביל שתבוא להגיד "היי וביי". באחד האירועים הללו סנדל כמעט ונפגשה עם מגי טביבי...

עוד ב"גיל משעלי שם עין" 

לא התנהגו בהתאם: מירב ישראל VS אדל בספלוב

עם ישראל חי: השנה המטורפת של כוכב האח הגדול

לא רק דניאל גרינברג: אליאב רחמים בזוגיות

נוסף לכך, סנדל זכתה לחשיפה תקשורתית בכל כלי התקשורת במדינה שעוקבים אחר כל צעד שלה, אם זה בקריירה ואם זה בחיים האישיים. גם בשריקת הפתיחה של צילומי גולסטאריות בהשתתפותה, סנדל בלטה יותר משאר המשתתפות. אם זה לא מספיק לכם, אז היא גם מקבלת הצעות לקמפיינים שונים והצעות לפוסטים מסחריים מגיעים בזה אחר זה. אבל הכל מתגמד ביחס לזכיה בליבו של אוגלבו בו היא זכתה.

גולסטאריות
הפוקוס עליה. קארין סנדל