שולפת ציפורניים (מרוחות בג'ל): מירב ישראל נגד עדי לאון

הדיירת הבולטת החליטה לחשוף את דעתה על הדייר מהעונה הנוכחית, המעריצים שלו לא ישבו בחיבוק ידיים ותקפו. כל הפרטים

זמן צפייה: 05:00

אנחנו יודעים שבתוך הבית המפורסם במדינה תמיד יהיו מריבות, אבל כשזה גולש החוצה ומגיע לדיירי עונות קודמות, זה כבר מפתיע, אפילו אם מדובר בכוכבת העונה הקודמת מירב ישראל. האישה ואקדח הבוטוקוס אמנם עסוקה כל היום במילוי הקמטים של לקוחות מכון הקוסמטיקה המצליח שלה בנתניה, אבל זה לא אומר שהיא מפסידה את מה שקורה בבית האח.

תמיד יורה את האמת. מירב ישראל

ישראל העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה המונה 72 אלף עוקבים, ובו נראה עדי לאון שלצידו כתבה: "עדי מאמי תוריד את הרגל מהגז". הסיבה לכך לפי מקורביה של מירב, היא התנהלותו של לאון בתוך הבית: "הוא יוצא על כולם רגע אחרי שנכנס לבית, הוא מדבר רק על פוליטיקה כאילו הוא בערוץ הכנסת".

עוד ב"גיל משעלי שם עין" 

האקסית ששברה לאסף גורן את הלב נחשפת 

לא התנהגו בהתאם: מירב ישראל VS אדל בספלוב

עם ישראל חי: השנה המטורפת של כוכב האח הגדול

לא רק דניאל גרינברג: אליאב רחמים בזוגיות

מירב העלתה את הסטורי והמשיכה בעיסוקיה במכון, מבלי לתאר לעצמה שהסטורי התמים הכעיס את מעריציו ותומכיו של עדי לאון, שהתחילו לתקוף אותה בהודעות פרטיות באופן מיידי, וכתבו כי "עלה לה מאז האח", כינו אותה "שמאלנית", ואת השאר נחסוך מכם.

עדי לאון בחדר האח הגדול VIP, מתוך עונה 1 פרק 1 (אירוע הפתיחה)
המעריצים שלו יצאו להגנתו. עדי לאון

לאחר שהבינה כי המתקפה רחוקה מלהסתיים, ניסתה מירב לגשר באמצעות סטורי נוסף בו כתבה בין היתר כי היא אוהבת את לאון ואף הוסיפה: "וואוו כנסו לפרופורציות אנשים!! אני ימנית גאה. חוץ מפוליטיקה יש עוד נושאים בעולם הזה!! אחסום כל מי שצריך מעדיפה איכות על כמות".

מיותר לציין כי הניסיון של מירב לא הספיק על מנת לפייס את תומכיו של עדי לאון. כל שנותר עכשיו הוא לחכות לתגובתו של לאון בכבודו ובעצמו, אחרי שייצא מבית האח. ההימור שלנו: הוא לא הולך לשתוק.