עכשיו זה רשמי: יהודה ושלומית התחתנו! צפו בתמונות

מזל טוב! הפאוור קאפל של הביצה המקומית שינו סטאטוס, חתונת השנה, התחלנו

זמן צפייה: 00:12

מאת: נעמה אלקנה

זה קרה! הרגע לו חיכינו במשך חצי שנה (שהרגישה כמו נצח) סוף סוף הגיע ועכשיו כבר אפשר להגיד, הזוג הכי לוהט בביצה המקומית, שלומית מלכה ויהודה לוי נשואים.

הערב בחוות "מעיין הנעורים" אי שם בנגב, הזוג האהוב עלינו נשבעו אמונים זה לזו בנוכחותם של מאות חברים ובני משפחה ברי מזל שבאו לשמח את את הזוג המאושר וזכו להיות נוכחים בפסטיבל הכי חם של השנה.

אבל החופה זוהי רק ההתחלה כי האירוע יימשך לא פחות מאשר שלושה ימים, לאורך כל סוף השבוע, כשרק קומץ החברים ובני המשפחה הקרובים יזכו להשאר ללון במקום עם הנשואים הטריים.

החתן והכלה יהודה לוי ושלומית מלכה
החתן והכלה יהודה לוי ושלומית מלכה

 

עוד ברשת תרבות ובידור:

מה למדנו מהטריילר החדש של משחקי הכס?

אייל גולן במסר לתקשורת: "רדו לי מהחיים"

לקראת החתונה של שלומית ויהודה: איזה זוג מלכותי אתם?

בין האורחים היה ניתן לראות כמובן את נבחרת המלאכיות של מלכה, חברותיה הטובות לירן קוהנר (יחד עם בעלה גיא גיאור), קורל סימנוביץ', שביט ויזל, ליקי רוזנברג, דנה גרוצקי, ירדן הראל, דר זוזובסקי, מאיה ורטהיימר, יערה בנבינישתי, מאיה גלר ושיר מורנו שכבר מהדרך לאירוע העלו תמונות לאינסטגרם וטרחו לעדכן ובדקות אלו קורעות את הרחבה. עוד הגיעו לאירוע המושקע: מיקי בוגנים, אלמה דישי, גפן ברקאי, סנדרה ריגלר, ג'קי אזולאי, אביב אלוש, חן שילוני, מלאכית ויקטוריה סיקרט הדוגמנית הבינלאומית שרה סמפיו שהגיעה ארצה במיוחד לאירוע, אניה בוקשטיין, מירי מסיקה ובעלה אורי זך, טל פורר, שלי גפני ועוד רבים אחרים.

 

We're on our way ????❤️

A post shared by @danagrotsky on

Off to lovers land ♥️

A post shared by Yaara Benbenishty יערהבנבנישתי (@yaara) on

ואם כל זה לא מספיק, החברים הטובים החליטו לפרגן לזוג המאושר בהפתעת חתונה פשוט מושלמת, הופעה של הצמד הכי חם במדינה סטטיק ובן אל תבורי שירימו את האווירה (אפשר גם חברים כאלה?)

החתן עם צביקה גרוניך כוכב הרשת החרדי
החתן עם צביקה גרוניך כוכב הרשת החרדי

 

Pure Love ❤️

A post shared by Tal Forer (@talforer) on

על האוכל אחראי לא אחר מהשף רן שמואלי, השף של מסעדת קלארו שהיה השף גם בחתונתם של בר רפאלי ועדי עזרא וכעת מכין לכל אורחי הפסטיבל מטעמים שאי אפשר לעמוד בפניהם.


בשבועות האחרונים ליווינו  בליבנו את הזוג באירועים שקדמו לחתונה, מסיבת הרווקים של לוי עם החברים הטובים באמסטרדם, מסיבת הרווקות החלומית של מלכה עם כל היפות של הביצה בוילה המפנקת "פינחס וגסטון" בשבי ציון וכמובן חגיגת החינה המסורתית שנערכה השבוע (ב') על גג בית אמה של מלכה בתל אביב. כל המי ומי הגיעו לשמח את הזוג המאושר בחגיגה מרוקאית אמיתית שכללה חוץ מעוגיות, גלביות, ריקודים וסילסולים גם זיקוקים ואפילו מסיבת אזניות (בכל זאת, מתחשבים בשכנים).

???♥️ #shlomachella

A post shared by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on

They got my back???my perfect bachelorette party #shlomachella

A post shared by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on

#shlomachella ?

A post shared by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on

Just getting started?

A post shared by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on

Moroccan vibes by @coralsimanovich

A post shared by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on

באוקטובר האחרון אחרי שנה וחצי של זוגיות פוטוגנית מאוד ומעמד של פאוור קאפל בביצה המקומית, השחקן ההורס הפתיע את הדוגמנית המושלמת בעת חופשה רומנטית בורונה שם שהתה לצורכי עבודה, ניצל את השהות בעיר הרומנטית (שם כמובן התרחש סיפור האהבה הגדול ביותר בכל הזמנים של רומיאו ויוליה) והציע נישואים לבחירת ליבו. בין השניים אמנם קיים פער של 14 שנים (יהודה בן 37 ושלומית בת 23) אבל זה ממש לא פקטור מבחינתם (בכל זאת חתונת "ברנינג מן").

שנה טובה. שנה של אהבה❤️

A post shared by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on