בהוליווד מגיבים לרצח החטופים: "לא הגיע להם למות, יהי זכרם ברוך"

הידיעה על הירצחם של ששת החטופים בשבי חמאס הגיעה לראש הכותרות בעולם. גווינת פאלטרו, דברה מסינג, מים ביאליק ועוד שחקניות בהוליווד, שרבות מהן התייצבו לצד ישראל עוד בשבעה באוקטובר, מסרו את תנחומיהן: שולחים לכם את הלב שלנו"

גווינת פאלטרו, דברה מסינג, מים ביאליק
גווינת פאלטרו, דברה מסינג, מים ביאליק | צילום: שאטרסטוק

החדשות הכואבות והעצובות על הירצחם של ששת החטופים הכו גלים גם בעולם, ורבים בהוליווד - אשר עמדו לצד ישראל לאורך מלחמת חרבות ברזל כולה, כשחלקם אף ביקרו בארץ וראו את הזוועות מקרוב - התייחסו לדברים וביקשו לשלוח תנחומים למשפחות האבלות.

השחקנית גווינת פאלטרו פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סטורי שבו כתבה: "למשפחות כל החטופים שחייהם נלקחו, אני חושבת עליכן בכל יום כבר 11 חודשים - אבל היום אני שולחת לכם את הלב שלי". את דבריה חתמה עם ההאשטאג "סיימו את האלימות".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

השחקנית מים ביאליק שיתפה פוסט עם דבר הירצחו של הרש גולדברג-פולין, ולצד זאת כתבה: "יהי רצון שנשמתו של הרש גולדברג-פולין, האזרח הישראלי-אמריקאי שוחר השלום שנחטף על ידי חמאס מפסטיבל נובה בשבעה באוקטובר, תנוח בשלום". ביאליק הזכירה ל-4.9 מיליון עוקביה כי רק לפני כשבוע וחצי דיברו הוריו של הרש בוועידה הדמוקרטית בקריאה להחזרת בנם, והוסיפה: "יהי זכרו ברוך, שנזכה לראות את שובם של החטופים וסוף לסבל האינסופי הזה".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎mayim bialik‎‏ (@‏‎missmayim‎‏)‎‏

השחקנית ג'ניפר גודווין שיתפה בסטורי סרטון שצולם לפני כמה ימים, שבו נראים הוריו של הרש קוראים לו מחוץ לרצועת עזה. "יש הרבה מאיתנו שישמחו לתת לכל אחד מכם חתיכה מהלב שלו, כדי לעזור לתקן את שלכם", כתבה השחקנית. "יהי זכרו של הרש לברכה".

השחקנית דברה מסינג פרסמה סרטון שבו היא דומעת, ואמרה כי "היגון הקולקטיבי, הכאב שמגיע עם החדשות שהרש וחמשת הנשמות היפהפיות האלה הוצאו להרוג בסגנון דאע"ש הן בלתי ניתנות להכלה". גם היא הזכירה את נאום הוריו של הרש בוועידה הדמוקרטית ואת הזעקה שלהם אל מחוץ לעזה, ויצאה נגד חמאס: "אלה מפלצות, וכל אמריקני צריך להתאבל היום מכיוון שלהרש לא הגיע למות. לכל השישה לא הגיע למות. ולכל אלה שפרסמו 'כל העיניים על רפיח' במטרה ללחוץ שלא להיכנס לרפיח, ששם הם נמצאו, זה כל כך כואב. אז לכולכם - אתם עשיתם את זה".

מעצבת האופנה דיאן פון פירסטנברג פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה את תמונתו של הרש לצד אמו, וכתבה: "נוח על משכבך בשלום הרש גולדברג-פולין... הלב שלי מדמם על אימא שלך רייצ'ל, שהפכה לחברה שלי מאז שהכרתי אותה, על משפחתך החזקה שהתפללה בכל רחבי העולם לחזרתך עם כל כך הרבה אומץ, כוח וכבוד. העולם משתתף בכאבם, נוח על משכבך בשלום".