כוכבי הרשת שמצחיקים מיליוני גולשים מגיעים לטלוויזיה!

עם מאות אלפי עוקבים ומיליוני צפיות ברשתות החברתיות, כוכבי הרשת הכי מצחיקים בישראל יופיעו לראשונה בתוכנית בידור חדשה: "קומדי סטאר", הערב בערוץ 13

זמן צפייה: 00:40

צביקה הדר, שהחל את דרכו בתוכנית המיתולוגית "קומדי סטור", סוגר מעגל בתוכנית הבידור החדשה "קומדי סטאר" שתעלה הערב בערוץ 13, כמנחה של תחרות הסטנדאפ הראשונה בישראל.

בתוכנית ישתתפו עשרה סטנדאפיסטים חצופים בועטים וויראליים, הממלאים אולמות ומייצגים את הדור החדש של הסטנדאפ הישראלי.

התחרות משלבת שני פרמטרים: סרטונים קומיים וקטעי סטנד אפ פרונטליים של המתחרים. בתחילת התוכנית מוצגים סרטונים של המתמודדים, לאחר מכן שיפוט הסרטונים ובסיום התוכנית דו-קרב סטנדאפ.

מי שישפטו את המתמודדים ויחליטו מי מהם ראוי להיות הקומדי סטאר הראשון הם שלושה שופטים מובילים בתחומם: נטע אלחימסטר, חנן סביון וגיא עמיר.

חנן סביון, גיא עמיר ונטע אלחמיסטר, השופטים בתוכנית ''קומדי סטאר'', ערוץ 13
חנן סביון, נטע אלחמיסטר וגיא עמיר | צילום: מיכה לובטון

בסוף העונה, המנצח בתוכנית יוכרז כ"קומדי סטאר" של ישראל ויזכה בהפקת ספיישל קומי בכיכובו שישודר בערוץ 13.

הכירו את המתמודדים שלנו:

עידן ניידיץ

הפך לכוכב רשת היסטרי בזכות סרטונים קומיים בהם הוא משתף פעולה עם ילד הפלא שלו. הוא נבחר לאחד האהודים והמצחיקים בפייסבוק בישראל, עם אלפי סטטוסים וסרטונים ששברו את הרשת.

עידן ניידיץ
עידן ניידיץ

מור חן

נציגת הדור החדש של גל הסטנדאפ הנשי. כוכבת רשת שיצרה לה קהל נאמן ואהוב בזכות סרטוניה הייחודיים והשפה הייחודית שפיתחה.

מור חן
מור חן

אסף מור יוסף

נחשב לכוכב העם הבא של ישראל. הוא חד, צבעוני וחסר גבולות. סרטוני הסטנד-אפ שהוא מעלה לרשת אהובים במיוחד ומגיעים למיליוני צפיות.

[i

אסף מור חן
אסף מור יוסף

יוסי גבני

סטנדאפיסט מנוסה שמופיע בלי הפסקה, יצר לבד וביחד עם חבורת "בערך" סרטונים שהגיעו למיליוני צפיות.

יוסי גבני
יוסי גבני

נגה דאנג'לי

סטנדאפיסטית מנוסה, מביאה קול ייחודי של הדור המודע והמבולבל שלנו עם תובנות על החיים ועל מקומה כאמא ורעייה ולא מתביישת לחשוף גם את הצדדים הפחות יפים.

נגה דאנג'לי
נגה דאנג'לי

אושרית סרוסי

אושרית פרצה לחיינו בשנה האחרונה וכבשה את הרשת עם עשרות סרטונים קורעים ודמויות מטורפות. כיום היא מככבת בסדרה 'זאתי וזאתי' עם דמותה של הזמרת מילעיל.

אושרית סרוסי
אושרית סרוסי

שי וידר

סטנדאפיסט חכם, מקורי ומצחיק, נחשב לדבר הבא בעולם הסטנדאפ. הוא מוכר בעיקר בזכות ההגשה השלווה והרגועה שלו (שמאוד לא אופיינית לתחום) והוא אלוף בסיפור סיפורים קורעים מצחוק.

שי וידר
שי וידר

אורי ברויר

התחיל את דרכו בתוכנית הריאלטי "היפה והחנון", אבל כבר שם היה ברור שקומדיה היא האהבה האמיתית שלו. בעקבות התוכנית בחר לעזוב עבודה מכניסה בהייטק כדי להיות סטנדאפיסט וכבר הפך לאחד השמות הבולטים בסצינת הסטנדאפ בארץ.

אורי ברויר
אורי ברויר

אלמוג שור ורועי צברי

זוג סטנדאפיסטים נשוי, ייחודי, פרוע ומצחיק בטירוף. הוא תימני והיא היפסטרית, הוא מכפר סבא והיא מישובי גדרות אבל הם התאהבו על במת הסטנד אפ של הקאמל קומדי קלאב, התחתנו והתחילו לשתף פעולה גם על הבמה.

אלמוג שור ורועי צברי
אלמוג שור ורועי צברי

גיורא זינגר

בעל הומור מושחז, שנון, איכותי וחכם המתאר בגאונות איך זה להיות ישראלי שנולד בארץ למשפחה רוסית. בעבר היה חלק משלישיית "בערך" שיצרו סרטונים רבים שזכו להצלחה גדולה ברשת.

גיורא זינגר
גיורא זינגר