הבת של ברוס וויליס מעדכנת במצבו: "אני רואה אהבה כשאני איתו"

טלולה וויליס התארחה בתוכנית של דרו ברימור, וסיפרה כיצד מרגיש אביה, שחקן הקולנוע שאובחן עם דמנציה: "הוא אותו דבר - ובהתחשב בנסיבות, למדתי שזה הדבר הכי טוב שאפשר לבקש" • עוד סיפרה: "אנחנו יושבים ומאזינים למוזיקה באנרגיה של אהבה, וזה מיוחד"

ברוס וויליס
ברוס וויליס | צילום: שאטרסטוק

קצת יותר מחצי שנה לאחר שנודע כי השחקן ברוס וויליס אובחן עם דמנציה, בתו טלולה וויליס חשפה הלילה (חמישי) פרטים חדשים על מצבו וסיפרה על הדרך שבה היא מתמודדת עם הקושי.

"אבא שלי אותו דבר", אמרה בריאיון בתוכנית האירוח של דרו ברימור, "בהתשב בנסיבות, למדתי שזה הדבר הכי טוב שאפשר לבקש. אני רואה אהבה כשאני איתו, וזה אבא שלי והוא אוהב אותי. אנחנו יושבים יחד ומאזינים למוזיקה באנרגיה כזו של אהבה, וזה באמת מיוחד".

לכתבות נוספות:

עוד במרץ 2022 הודיעו בני משפחתו של וויליס (68) כי הוא פורש מקריירת המשחק שלו משום שחלה באפזיה, ובהמשך עדכנו כי מצבו החמיר עד לדמנציה. לדבריה של טלולה, היא ובני משפחתה החליטו להיות שקופים באשר למצבו על מנת לעורר מודעות למחלה: "חשוב לעורר מודעות. אם אנחנו כמשפחה יכולים לקחת את ההתמודדות שלנו ולעזור לאחרים להפיק מזה משהו טוב, זה מיוחד עבורנו".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by tallulah (@buuski)

בחודש יוני פרסמה טלולה מאמר במגזין ווג, שבו סיפרה: "בכל פעם שאני הולכת לבית של אבא שלי, אני מצלמת טונות של תמונות - של כל מה שאני רואה, של מצב הדברים. הפכתי  לארכיאולוגית אני מחפשת אוצר בדברים שמעולם לא הקדשתי אליהם תשומת לב רבה. אני מחפשת אוצרות בדברים שפעם לא יחסתי להם חשיבות, יש לי כל הקלטה קולית שלו שמורות בדיסק", כתבה, "והכול בשביל היום שבו הוא לא יהיה".