האיחוד שהיינו זקוקים לו: קאסט "ילדות רעות" מתאחד לפרסומת חדשה

גם לינדזי לוהאן כבר בפנים: כוכבות Mean Girls התקבצו יחד לפרסומת לרשת "וולמארט". במשך כמעט שתי דקות, מרפררות לוהאן, לייסי שברט, אמנדה סייפריד לסרט המצליח - כשהן לובשות ורוד, כמובן

Mean Girls Reunion 110123 2 79

אחדות ואיחוד הם צו השעה לא רק בישראל אלא גם בעולם - כך עולה מתוך הפרסומת החדשה לרשת "וולמארט" שגרמה לאיחוד של קאסט הסרט "ילדות רעות" - שכבר הפך לקאלט בשניה שיצא לבתי הקולנוע. לינדזי לוהאן, לייסי שברט ואמנדה סייפריד כבר בפנים, אך רייצ'ל מקאדמס (ששיחקה את רג'ינה ג'ורג') בולטת בהיעדרה, כמו גם ליזי קפלן (ששיחקה את ג'ניס איאן), וג'ונתן בנט (ששיחק את אהרון סמואלס).

"בנורת' שור, יש דברים שלעולם לא משתנים. בימי רביעי אנחנו עדיין לובשים ורוד", אומרת לוהאן בפרסומת, רגע לפני ששברט מופיעה במכונית גג נפתח וקורת לקבוצה חדשה של בני נוער "להיכנס לרכב", כריפרור לסצינה מהסרט. לאחר מכן, סייפריד משחזרת את מהדורת החדשות האגדית של דמותה מהסיום של "Mean Girls", ומציינת כי יש "סיכוי של 30 אחוז שכבר יום רביעי".

לכתבות נוספות:

Whatsapp Image 2023 11 02 At 1
צילום: מתוך הפרסומת החדשה בכיכוב קאסט "ילדות רעות"
Whatsapp Image 2023 11 02 At 1
צילום: מתוך הפרסומת החדשה בכיכוב קאסט "ילדות רעות"

בהמשך, לוהאן צצה כיועצת הדרכה בתיכון נורת' שור ומנסה לגרום למילה "גרול" לקרות עם כמה תלמידות. בינתיים, שברט מנסה להעביר את המילה "Fetch" לדור חדש כשהיא מצלמת את בתה עם חברותיה בעזרת רינג תאורה (התראת ספוילר: זה לא עובד).

סצינה אחרת מתרחשת באולם הספורט בכיכובה של לא אחרת מאשר המוזיקאית מיסי אליוט, שתרמה את השיר "Pass That Dutch" לפסקול הסרט, כשהיא מדברת על הדילים של וולמרט כמחווה למאמן קאר בסרט. עוד בחברי הקאסט של הסרט המקורי שלקחו חלק בפרסומת נמצאים רג'יב סורנדרה, שגילם את קווין גנאפור בסרט המקורי, ודניאל פרנזה, שגילם את דמיאן.

Whatsapp Image 2023 11 02 At 1
צילום: מתוך הפרסומת החדשה בכיכוב קאסט "ילדות רעות"

הפרסומת של וולמארט מגיעה חודשיים לפני העיבוד המחודש לסרט המוזיקלי שיצרה טינה פיי, אשר עתיד להגיע לבתי הקולנוע בינואר. בעיבוד המדובר, פיי וטים מדוז יחזרו כמיס נורברי והמנהל דובל. עם זאת, לוהן, צ'ברט, סייפריד ומקאדמס לא יגלמו את הדמויות שלהם.

צפו בפרסומת המלאה: