השחקן מייקל מדסן, כוכב הסרטים של טרנטינו, נעצר בחשד לאלימות במשפחה

מדסן בן ה-66 נעצר בשבת לאחר שעל פי החשד דחף את אשתו מזה 28 שנים, ונעל אותה מחוץ לדלת ביתם. מאוחר יותר הוא שוחרר בערבות של 20 אלף דולר • נציגיו: "זו הייתה מחלוקת בין מייקל לאשתו, שאנו מקווים שתיפתר באופן שייטיב עם שניהם"

מייקל מדסן
מייקל מדסן | צילום: Shutterstock

כוכב הקולנוע האמריקאי מייקל מדסן נעצר בשבת בחשד לאירוע אלימות במשפחה - כך דווח אמש (שני) בכלי התקשורת מעבר לים. מדסן בן ה-66 נלקח למעצר קצת אחרי חצות, לאחר שעל פי החשד דחף את אשתו, השחקנית דיאן מדסן, במהלך עימות - ואז נעל אותה מחוץ לביתם בלוס אנג'לס.

על פי הדיווחים, שוטרים שהוזעקו לזירה שוחחו עם השניים ואז עצרו את מייקל ולקחו אותו למעצר. דיאן סירבה לקבלת טיפול רפואי. השחקן שוחרר מאוחר יותר ממעצר בערבות של 20 אלף דולר. ממחלקת השריף נמסר כי "החקירה נמשכת והאישומים יועברו לבית המשפט העליון של ואן נויס", נמסר .

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

מייקל ודיאן נשואים מזה 28 שנים, ולהם שלושה ילדים - לוק, קלווין והדסון, שהתאבד בשנת 2022. השחקן טרם הגיב לפרשה, אולם נציגיו מסרו מאוחר יותר כי "זו הייתה מחלוקת בין מייקל לאשתו, שאנו מקווים שתיפתר באופן שייטיב עם שניהם".

מדסן מוכר בין היתר מתפקדיו בסרטיו של קוונטין טרנטינו, בהם "כלבי אשמורת", "להרוג את ביל", "שמונת השנואים" ו"היו זמנים בהוליווד". מלבד זאת, הוא גם שיחק בסרטים כמו "תלמה ולואיז", "לשחרר את ווילי",  "עיר החטאים", "גרין לנטרן" ועוד.