"מצבה קריטי אך יציב - צפוי שיקום ארוך": שחקנית "הפנתר השחור" נפצעה קשה בתאונה

נהג שנמלט בזמן מרדף משטרתי ברחובות ניו יורק, סטה ועלה על המדרכה ודרס לפחות שישה אנשים - בהם גם השחקנית והפעלולנית קרי ברננס. היא סובלת מעצמות שבורות, שיניים סדוקות ופציעות בפניה. "פשוט כואב לי," היא אמרה, "אבל אני יודעת שאלוהים טוב ואלוהים מרפא וזה רק עניין של זמן"

קרי ברנאנס
קרי ברנאנס | צילום: shutterstock

השחקנית והפעלולנית קרי ברנאנס נפצעה קשה מפגיעת רכב בניו יורק בערב הסילבסטר. היא נפגעה יחד עם עוד שישה אנשים נוספים לפחות ואושפזה בבית החולים כשמצבה "קריטי אך יציב", כפי שעדכן נציג מטעמה. ברנאנס שיחקה בכמה סרטים מבית "מארוול", בהם "הפנתר השחור" ו"הנוקמים: סוף המשחק", ובימים אלו היא מופיעה ב"הצבע ארגמן".

התאונה התרחשה בלילה שבין ראשון לשני. רשויות אכיפת החוק קיבלו התראה על עימות פיזי בן נהג בן 44 לנוסעת. השוטרים שהגיעו למקום הורו לנהג להחנות את רכבו, אלא שהוא לא ציית לפקודתם ונמלט מהמקום כשהוא נוסע בפראות.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

בשלב מסוים, עלה הנהג על מדרכה, פגע בעגלת מזון ובארבעה הולכי רגל - בהם ברנאנס. הנהג המשיך בדהירה, פגע בשני שוטרים, שני כלי רכב חונים - ולבסוף נתפס. כל הנפגעים בתקרית פונו לקבלת טיפול כשמצבם יציב. החקירה נמשכת.

ברנאנס בת ה-29, אם טרייה לתינוק בן שמונה חודשים, סובלת מעצמות שבורות, שיניים סדוקות ופציעות בפניה. בני משפחתה מסרו כי היא "זוכה לטיפול מצוין ויש לה דרך ארוכה של ריפוי ושיקום. אנו מבקשים שתמשיכו להתפלל עליה". בנה לא היה איתה בזמן התאונה.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Milan Zoe (@missmilanzoe)

אימא שלה, פטרישיה לי, שיתפה כמה תמונות גרפיות קשות לצפייה בחשבון האינסטגרם שלה. "היא עדיין סובלת כל כך הרבה והיא לא יכולה לענות לשיחות בשלב זה, אבל מעריכה את ההודעות", כתבה לי. "זה היה אירוע טראומטי - אבל תודה לאל שהיא בחיים".

ברנאנס עצמה פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה וביקשה להודות לכולם על איחולי ההחלמה: "פשוט כואב לי," היא אמרה, "אבל אני יודעת שאלוהים טוב ואלוהים מרפא וזה רק עניין של זמן. למרבה המזל, הניתוח שלי עבר בסדר, הייתי צריכה לעשות הרדמה... השיניים שלי נראות סדוקות, אבל זה בסדר, זה רק קוסמטי. זה ישתפר".