האם זה הסרט שיביא לנטלי פורטמן את האוסקר השני שלה?

נטלי פורטמן מככבת בסרט חדש בתפקיד ג'קי קנדי וכל חזאי האוסקר מהמרים עליה כמועמדת וודאית לאוסקר הקרוב, עכשיו יוצא הטריילר המלא. אז מה אתם אומרים?

נטלי פורטמן כג'קלין "ג'קי" קנדי, אשתו של הנשיא לשעבר ג'ון קנדי, בסרט "ג'קי"
נטלי פורטמן כג'קלין "ג'קי" קנדי, אשתו של הנשיא לשעבר ג'ון קנדי, בסרט "ג'קי" | צילום: יחסי ציבור

 

נטלי פורטמן, אם את קוראת את זה - יש לנו הודעה בשבילך: כדאי שתכיני לעצמך שמלה יפה, בגלל שאת הולכת לצעוד על השטיח האדום של טקס האוסקר בפברואר הקרוב.

 

כמה ימים בלבד לאחר שדונלד טראמפ נבחר לנשיאות ארצות הברית והרתיח עשרות אלפי במדינתו וברחבי העולם, יצא הטריילר לסרט החדש שעוקב אחר אשתו של אחד הנשיאים האמריקנים האהובים ביותר אי פעם - שנרצח בהתנקשות אכזרית לפני מעל ל-50 שנה. הספר עוקב אחר הימים של ג'קי קנדי, אשתו של הנשיא ג'ון קנדי, מההתנקשות בו ועד קבורתו.

 

את הסרט ביים הבמאי הצ'יליאני פבלו לארין, שבשנת 2012 היה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר על סרטו "לא". אם זא לא מספיק לכם, השנה הוא הספיק לסיים סרט נוסף: "נרודה", סרט שנבחר לייצג את צ'ילה בקטגוריית הסרט הזר באוסקר הקרוב - כך שהוא יוכל למצוא את עצמו מועמד על שני סרטים שונים, שכן הסרט קיבל שבחים רבים בכל מקום בו הוא הוקרן, ויש הרואים אותו כמועמד רציני בקטגוריית "הסרט הטוב של השנה".

 

"ג'קי" זכה בפרס התסריט בפסטיבל ונציה האחרון ואף זכה למחמאות גדולות מהמבקרים והצופים בו בפסטיבל טורונטו הנחשב. רבים קראו לסרט כאחד המצטיינים של השנה, ועוד לפני שהוא בכלל יצא למסכים בארה"ב או בשאר העולם - הוא הפך לאחד מסרטי החובה של חורף 2016.

 

אבל אם פורטמן רוצה לזכות באוסקר השני שלה (היא זכתה ב-2010 על "ברבור שחור"), ואנחנו בטוחים שהיא רוצה בכך, היא תצטרך להביס כמה שמות חמים במיוחד של שחקניות שישמחו להניח את הפרס המוזהב על המדף שלהן. אם זו אמה סטון (שנחשבת כרגע לפייבוריטית לזכייה על "לה לה לנד"), אנט בנינג הוותיקה, רות' נגה המפתיעה, ג'סיקה צ'סטיין הנהדרת או בכלל איימי אדמס המדהימה - נטלי פורטמן תצטרך לעבוד קשה על חברי האקדמיה כדי שייתנו לה בגיל 35 בלבד את האוסקר השני שלה.

 

אבל היי, אנחנו מפרגנים, היא בכל אחת משלנו - אז ברור שאנחנו בעדה!