ג'ודי גארלנד הוטרדה מינית בידי המאנצ'קינים

ספר חדש טוען שג'ודי גארלנד הוטרדה מינית בזמן הצילומים ל"הקוסם מארץ עוץ" - על ידי השחקנים שגילמו את המאנצ'קינים

אם אהבתם את העיבוד הקולנועי והקלאסי של "הקוסם מארץ עוץ" משנת 1939 בכיכובה של ג'ודי גארלנד, תתכוננו לקבל פיסת מידע שתטריד אתכם מאוד וכנראה תהרוס לכם את ההנאה ממנו בצפייה הבאה שתעשו.

סיד לופט, בעלה לשעבר של גארלנד נפטר ב2005, ולאחרונה יצא ספר זכרונות שכתב ונמצא בין חפציו בשנה שעברה. לופט מספר בספר שגארלנד,  שהייתה בת 16 כשכיכבה בסרט האייקוני, הוטרדה מינית בזמן הצילומים – על ידי השחקנים שגילמו את המאנצ'יקינים. לופט כותב שבגלל שהשחקנים היו נמוכים, הם הרגישו שמותר להם לעשות מה שהם רוצים. "הם אימללו את חייה של ג'ודי והכניסו לה ידיים מתחת לשמלה. מדובר על גברים שהיו אז בני 40 ומעלה". מסתבר שכל הזמן הזה, המאנצ'קינים בעצם היו החבר'ה הרעים בסיפור.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-gossip-057' autoplay='1' credit='' kid='1_1uyshibd' duration='31']
זו לא הפעם הראשונה שצצים סיפורים על המעשים הפרועים שלהם. בעבר היו שמועות על כך שהם נהגו לעשות אורגיות במלון בו שהו בזמן הצילומים. גארלנד סיפרה פעם שהם נהגו להשתכר ולהשתולל, ושהשוטרים נהגו להשתלט עליהם בעזרת רשתות לתפיסת פרפרים.

ג'ודי גארלנד ב''קוסם מארץ עוץ''
ג'ודי גארלנד ב''קוסם מארץ עוץ''

לופט מדבר בספר גם על שנות נישואיו לגארלנד ומספר על ההתמודדות שלה עם ההתמכרות לסמים, שגרמה לה לדבריו לנסות ולהתאבד מספר פעמים לאורך שנות נישואיהם. "היא התחתנה עם הסמים עוד לפני שהיא פגשה אותי, והיא מעולם לא התגרשה מהם", הוא כותב. הספר המלא – "ג'ודי ואני: חיי עם ג'ודי גארלנד" ייצא לחנויות בחודש הבא.

גארלנד עם בעלה סידני לופט (Getty Image)
גארלנד עם בעלה סידני לופט (Getty Image)

גארלנד ולופט היו נשואים במשך 13 שנים החל משנת 1952. כשהתגרשו גארלנד טענה שהוא נהג להשתכר ולהתעלל בה. היא נפטרה בשנת 1969, כשהיתה בת 47, כתוצאה ממנת יתר של כדורים.

ג'ודי גארלנד במהלך צילומי ''הקוסם מארץ עוץ'' (גטי אימג')
ג'ודי גארלנד במהלך צילומי ''הקוסם מארץ עוץ'' (גטי אימג')
GettyImages-906956