צפו בטריילר ל"גרין הורנט"

מישל גונדרי ("שמש נצחית") וסת' רוגן ("בתול בן 40") עושים ביחד סרט קומיקס המחייה גיבור תסכיתי רדיו משנות ה-40. נשמע מוזר? נראה מדהים

סת' גרין ב"The Green Hornet"
סת' גרין ב"the Green Hornet" | צילום: יח"צ

גיבור העל The Green Hornet (מילולית: "הדבור הירוק", אבל אנחנו מקווים שיחשבו על שם שנשמע יותר טוב) נמצא בסביבה עוד מאז שנות ה-40, בהם הופיע לראשונה כגיבור תסכיתי רדיו (ורק אחר כך עבר לקומיקס). הסרט החדש הוא גם למעשה הראשון בקריירה בת שבעה העשורים של ההורנט (מתחת למסכה קוראים לו ברט רייד והוא מו"ל עיתונים) - אם לא סופרים כמה "סרטים" דלי תקציב שלמעשה היו פרקים מסדרת טלוויזיה בכיכובו שנערכו יחדיו.

 

ההפקה ההוליוודית העתידית מסקרנת מכמה סיבות: על הסגנון הויזואלי הייחודי של הסרט אחראי הבמאי מישל גונדרי ("שמש נצחית בראש צלול", "קדימה, תריץ אחורה") שעומד להגיש כאן, כמסתמן, את ההיפך המוחלט מ"מדעי החלום": סרט אקשן קצבי, עם אסתטיקת רטרו מפותחת במיוחד (המזכירה במעט את סרט הקאלט "הצל" מ-1994, עם אלק בולדווין - עשור וחצי לפני שהפך לג'ק דונגי המדושן). עוד מישהו שנמצא מחוץ לטיפקאסט הוא ההורנט עצמו, המגולם על ידי סת' רוגן (!), המוכר בזכות העבודה שלו עם הבמאי ג'אד אפאטו, בסרטים כמו "בתול בן 40", "סופרבאד" ו"אנשים מצחיקים".