אלק בולדווין: "הקריירה שלי היא כשלון"

כוכב "30 רוק" אמר בראיון "אני רואה בכל קריירת המשחק שלי כשלון גמור" והצהיר כי יפרוש מהתחום בעוד כשנתיים

לאחר יותר משלושים שנה בתחום, אומר השחקן אלק בולדווין כי הוא איבד עניין במשחק, והודיע על כוונתו לפרוש מהתחום. "אני רואה בכל קריירת המשחק שלי כשלון גמור", אמר השחקן בן ה-51 למגזין האמריקני Men's Journal.

"המטרה בעשיית סרטים היא להופיע בסרט בו המשחק שלך מניע את העלילה, והסרט הוא הצלחה מסחררת, ביקורתית או מסחרית, ומעולם לא היה לי את זה", אמר בולדווין וציין כי "המרדף אחר אוקטובר האדום", סרט הפעולה מ-1990 בו כיכב לצידו של שון קונרי, עשה יותר מ-200 מיליון דולר בקופות בגלל שהיה מבוסס על הרומן הפופלרי של טום קלנסי, ולא בגלל הופעתו.

בולדווין, הידוע בימים אלה בעיקר בגלל תפקידו בסדרה "30 רוק", בעבורה גם זכה בשני פרסי אמי בשנתיים האחרונות וגם נבחר להנחות את טקסי האוסקר הקרובים לצידו של סטיב מרטין, אמר בראיון "סרטים הם חלק מהעבר שלי. עברו שלושים שנה. אני לא צעיר, אבל יש לי זמן לעשות משהו אחר". המגזין ציטט את בולדווין כאומר ש"הכל ייגמר בשבילו" אחרי הסדרה "30 רוק", "תוך שנה שנתיים", כפי שכבר התבטא בעבר בראיון למגזין "פלייבוי".

בולדווין החל את קריירת המשחק שלו בשנות השמונים והופיע בעשרות סדרות וסרטים, כולל סרט הפולחן "ביטלג'וס" מ-1988. השחקן היה מועמד לאוסקר על תפקיד משנה בעבור תפקידו בסרט "קולר: להרגיש את וגאס" מ-2003, ומככב בסרט "It’s Complicated" שעתיד לצאת לאקרנים בסוף החודש, לצידם של מריל סטריפ וסטיב מרטין, שותפו להנחיית טקסי האוסקר.