מכונת הפופקורן

טקס פרסי הקולנוע של MTV נערך אמש בצל השריפה באולפני יוניברסל. ג'וני דפ והרובוטריקים יצאו מנצחים

טקס פרסי הקולנוע של MTV נערך אמש (א) עם כיבוי שארית שריפת הענק שהחריבה אתמול את יוניברסל סטודיוז והעניק ליוצרי הרובוטריקים פרס נוסף לאוסף. שובר הקופות על הרובוטים זכה בפופקורן המוזהב על הסרט הטוב ביותר. על הבמה נתן הבמאי מייקל ביי טיזר לצופים כשאמר שאין לו מילים לתאר עד כמה מוצלח עומד להיות סרט ההמשך.

אבל עם כל הכבוד לאופטימוס פריים וחבריו, מי שבאמת גנב את ההצגה בערב הזה היה ג'וני דפ שזכה בשני גביעים. האחד, על הופעת הקומדיה הטובה ביותר ב"שודדי הקאריביים: תיבה של איש מת" והפרס השני על הופעתו כנבל הטוב ביותר (villain) ב"סוויני טוד". דפ הביע את הפתעתו על הזכיה בפרס הקומדיה כשאמר לקהל: "אני לא באמת בטוח איך זה קרה. כל מי שמכיר אותי יעיד על כך שאני לא בנאדם מצחיק בכלל".

עוד זכו וחזרו הביתה עם גביע: השחקן והקומיקאי אדם סנדלר שקיבל בטקס את הפרס החשוב של הערב, פרס ה"generation" שמוענק בכל שנה לאדם שתרם לעולם הקולנוע בצורה המשמעותית ביותר. הסרט "איירון מן" זכה בקטגוריית סרט הקיץ הטוב ביותר כשכוכב הסרט, רוברט דאוני ג'וניור עלה לאסוף את גביע הפופקורן המוזהב.

התגלית אלן פייג' מ"ג'ונו" זכתה בפרס תחת קטגוריית ההופעה הנשית הטובה ביותר, וויל סמית על הופעתו הגברית ב"אני אגדה", זק אפרון (כוכב היי-סקול מיוזיקל) זכה בפרס הפריצה המשמעותית על משחקו ב"היירספריי", המבוסס על סרט הפולחן של ג'ון ווטרס משנת 1988. השחקנים שון פריס וקאם גיגנדט זכו על הקרב הטוב ביותר בסרט " Never Back Down", ובריאנה אוויגן ורוברט הופמן זכו בפרס הנשיקה הטובה ביותר בסרט הריקודים הנשכח "סטפ אפ 2".