"היטלר היה איש טוב"

וויל סמית' מעד בלשונו על רגשות יהודי העולם ואמר שהצורר הנאצי לא התכוון לעשות רע

כוכב הקולנוע וויל סמית' אמר בראיון כי לדעתו כל האנשים טובים מיסודם, גם היטלר. לדבריו: "אפילו היטלר לא התעורר ואמר 'תנו לי לעשות את הדבר הרע ביותר שאני יכול לעשות היום'. אני חושב שהוא התעורר בבוקר ובעזרת הגיון מעוות ומפגר הוא יצא לעשות מה שבעיניו נחשב 'טוב'. דברים כאלה רק צריכים תכנות מחדש".

סמית' אמר את הדברים בראיון שהעניק כדי לקדם את סרטו החדש "אני האגדה" לעיתון הסקוטי "דיילי רקורד". הראיון שהתפרסם ביום שבת האחרון, זכה מיד לגינויים נרחבים של גולשים ברחבי הרשת.

וויל סמית' התפרסם בארץ בזכות הסדרה הקומית "הנסיך המדליק מבל אייר", ואחר כך כבש גם מקום של כבוד בקולנוע האמריקני בעזרת שוברי קופות כ"היום השלישי", "גברים בשחור", ו"אני, רובוט". במקביל הוא טיפח קריירה מוסיקלית, והוציא עד היום ארבעה אלבומים שזכו להצלחה מסחרית. הוא נשוי לשחקנית ג'דה פינקט ואב לשלושה ילדים.

הפעמים הקודמות בהן זכו כוכבים הוליוודיים לגינוי ציבורי בזכות אמירות גזעניות תמוהות היו כשמל גיבסון נעצר שיכור בלוס אנג'לס ושפך את חמתו על היהודים, ועת מייקל ריצ'ארדס, המוכר יותר כקריימר מ"סיינפלד", הטיח דברי נאצה בצופים אפרו-אמריקנים שבאו לחזות במופע הסטנד-אפ שלו. עכשיו הגיע תורו של וויל סמית', שלבטח עוד יזכה לגינויים רבים עקב התבטאותו האומללה.