צפו: הטריילר הראשון ל"נוקמים: מלחמת האינסוף"

מארוול משחררים טריילר ראשון לסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף". מה קורה שם ומה הוא חושף לצופים? • שני פרומקין, חדשות הקולנוע

הנוקמים: מלחמת האינסוף
הנוקמים: מלחמת האינסוף | צילום: יוטיוב

מארוול מעניקים לנו טריילר ראשון ל״נוקמים: מלחמת האינסוף״:

מארוול נמצאים לקראת עשור חסר תקדים של יצירה קולנועית מחושבת, בו הפיקו 18 סרטים שכל אחד מהם עומד בפני עצמו, אך גם מכין אותנו למארוע קולנועי היסטורי: סרט אחד שהכל וכולם יתנקזו אליו, ״הנוקמים: מלחמת האינסוף״. היום (ד׳) מארוול, תחת ניצוחו של מפיק-העל קווין פייגי, סוף סוף שחררו את הטריילר הראשון והמצופה לסרט, ובלי הרבה הפתעות - ניפצו את האינטרנט.

 

הטריילר חושף מגוון ענק של גיבורי-העל המארווליסטים, הנערכים להלחם בתאנוס (ג׳וש ברולין), נבל-העל המשמעותי ביותר של היקום הקולנועי של מארוול (ה-MCU). הטריילר מציג לראווה את הגעתו הראשונה של תאנוס לכדה״א, ואת דרכו לאסוף את אבני האינסוף (מכאן שם הסרט) לכפפה האייקונית שלו. אגב, ״מלחמת האינסוף״ כאמור יכיל עשרות של גיבורי-על ודמויות אחרות, ולא כולם אפילו מספיקים להופיע ב-2:24 הדקות פה.

 

ההיילייטס

למרות שהטריילר מחלק נפלא את האחריות בין הגיבורים השונים, נראה כי הוא כצפוי שם את כובד המשקל המרכזי על איירון מן, בגילומו האגדי של רוברט דאוני ג׳וניור, שהיקום כולו הוקם על כתפיו עם ״איירון מן״ עוד ב-2008, ועל כתפיו הרחבות של קפטן אמריקה (כריס אוונס).

 

לא מעט משקל מונח גם על ספיידרמן (טום הולנד), הדמות הפופולארית ביותר בהיסטוריה של מארוול, ואולי של הקומיקס בכלל. הקהל האדוק שהתאכזב מוקדם יותר השנה, כשחוש העכביש של ספיידי נעדר מ״ספיידרמן: השיבה הביתה״, יכול להרגע - החוש מככב בטריילר הזה ברגע מסמר שיער (pun intended), כמו גם חליפה מגה-מגניבה חדשה.

 

בנוסף, בדיוק כש״תור: ראגנארוק״ מככב בקופות ברחבי העולם, תור (כריס המסוורת׳) מתועד פה בשלהי עשיית דברים הירואיים, כיאה לאל הרעם שהוא, ופוגש לראשונה את שומרי הגלקסיה! בכלליות הדיוק במשחק והכריזמה של המסוורת׳ משתבחים מסרט לסרט. גם אחיו (המאומץ) לוקי (טום הידלסטון), הנבל הקולנועי האהוב ביותר שמארוול יצרו עד היום, מגיח להופעת בזק מסקרנת. ניתן לצפות שלא נדע מה כוונותיו האמיתיות של לוקי עד שהכל יסתיים (על פי התחושה שלי, הוא יתעתע בתאנוס, ואולי אף יקריב את עצמו בסופו של דבר).

 

עוד בטריילר - סקארלט וויץ׳ (אליזבת אולסן) ברגע אינטימי עם ויז׳ן (פול בטאני, לשעבר קולו של ג׳ארוויס), שמופיע כדמות אנוש, ושברגע אחר תאנוס מנסה לשלוף לו באכזריות את אבן האינסוף מהמצח. בהצלחה לויז׳ עם זה. מכשף-העל דוקטור סטריינג׳ (בנדיקט קמברבאץ׳) גם פה, לצידו של איירון מן, ובהתאם ליכולתיו, סביר להניח שהוא ישחק בסרט תפקיד חשוב.

 

בלאק פנתר מקבל שאוט אאוט

לפני ״מלחמת האינסוף״, קודם כל יגיע בפברואר 2018 סרט הסולו הראשון של הבלאק פנתר (צ׳דוויק בוזמן), שבעצמו מקבל טריילרים מהרמה המהפנטת ביותר:

הטריילר ל״מלחמת האינסוף״ ממקם אותנו לא מעט בווקאנדה, מדינתו בעלת הטכנולוגיה המתקדמת של הפנתר, ומתחבר ישירות למאורעות ״קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים״, בסיומם קאפ ותומכיו הגיעו אליה כנמלטים. הנוכחות המכוונת של בלאק פנתר ו-ווקאנדה בטריילר ללא ספק תעזור לבאז סביב הסרט שלו, ולהביא אנשים לבתי הקולנוע כהכנה ל״מלחמת האינסוף״.

 

הטריילר גם מציג את קפטן אמריקה במלוא עוצמתו, כשהפנתר מצהיר ״תשיגו לאיש הזה מגן״. אוונס מגלם באינטלגנטיות ואלגנטיות את הדמות עוד מ-2011, ונראה כי הוא מביא אותה לשיא חדש הנדרש לשלב זה. בהתאם לכך, ה-money shot המוחץ של הטריילר הוא זה בו קאפ מוביל בדהירה את הקבוצה שלו, שמונה בין היתר את הבלאק פנתר, הבלאק ווידואו (סקארלט ג׳והנסון כמובן), ההאלק (מארק רפאלו), באקי (סבסטיאן סטאן), פאלקון (אנתוני מאקי) ואינסוף לוחמים ווקאנדאים.

 

באופן מפתיע, גם הוור מאשין (דון צ׳ידל), חברו הנאמן ביותר של איירון מן, נמצא בקבוצה הזו בווקאנדה. אולי הוא נשלח לשם על-ידי טוני סטארק בעצמו, כדי להזהיר/להחזיר את קפטן אמריקה והנוקמים שאיתו.

 

המומחיות של מארוול

הגעתו של הטריילר הוכרזה אתמול (ג׳), בטיזר מרים-הייפ כמו שמארוול יודעים ליצור הכי טוב. הטיזר איחד קטעים של מגוון יוטיוברים, בהם הם נראים מגיבים לטריילרים השונים של מארוול ממהלך השנים בסרטוני ריאקשן, ששולבו בקטעים מהסרטים עצמם. 3, 2 ,1 בום:

האספקט המבריק ביותר של הטריילר ל״הנוקמים: מלחמת האינסוף״ הוא הצלחתו להבהיר איך כל מה שמארוול בנו עד כה, ומה שחווינו כקהל, הולך להשתלב בסרט אחד. הוא יוצר את תחושת האפיות שמצדיקה את הכמות הבלתי נתפשת של הגיבורים המופיעים בו, ולמה היא הכרחית.

 

המסע הקולנועי שמארוול העבירו אותנו במהלך עשור האחרון יגיע לשיאו עם ״הנוקמים: מלחמת האינסוף״ ב-3 במאי 2018.

 

לעוד כתבות:

כבוד גדול לגל גדות ופוקסטרוט

כך סוכל פיגוע בהופעה של ביבר

"אילו ציפורים" בביצוע מרגש בצרפתית