החשיפה של בן סטילר שהדהימה את העולם: "חליתי בסרטן הערמונית לפני שנתיים"

השחקן המצליח אמנם נוהג להופיע בקומדיות מצחיקות רבות, אבל לפני שנתיים הוא עבר חוויה לא מצחיקה בכלל לאחר שגילה כי הוא חלה בסרטן הערמונית. אין לכם מה לדאוג, מאז הוא הספיק לנצח את המחלה – ומבקש מצעירים ללכת להיבדק בהקדם

השחקן בן סטילר
השחקן בן סטילר | צילום: רויטרס

בן סטילר, אחד השחקנים האהובים והמצליחים ביותר בהוליווד, חשף אתמול בפני שדרן הרדיו הווארד סטרן כי לפני כשנתיים הוא אובחן כחולה בסרטן הערמונית - ושמאז הוא הספיק להילחם במחלה ולנצח אותה.

 

"זה הגיע משום מקום, לא היה לי מושג לגבי זה", אמר סטילר לסטרן. "לא ידעתי מה עומד לקרות, פחדתי. זה גרם לי לעצור כל מה שעשיתי בזמנו כי לא יכולתי להתכונן לסרט כשלא היה לי מושג מה הולך לקרות".

 

פגוש את ההורים 3
פגוש את ההורים 3 | צילום: צילום מסך, גיא פינס

סטילר הוסיף כי לאחר האבחון הוא דיבר עם רופאים רבים, בהם הרופא של רוברט דה נירו, ושהוא ביצע ניתוח מוצלח להסרת הערמונית. "זה היה סרטן אגרסיבי אבל נכון לעכשיו אני נקי מסרטן כבר שנתיים ואני מאוד מאושר מכך, אני גם ממשיך לעבור בדיקות שגרתיות", הוא הוסיף.

 

השחקן בן ה-50, שכיכב וביים בתחילת השנה את הסרט "זולנדר 2", התראיין בתוכנית המצליחה של סטרן יחד עם הרופא שלו, ואמר כי הוא מקווה שהחשיפה שלו תעורר את המודעות למחלה, ומבקש מצעירים ללכת ולהיבדק אצל הרופא שלהם בהקדם האפשרי כדי לטפל במחלה במקרה ויחלו בה. "זהו הסרטן השני הקטלני ביותר אבל אפשר להתגבר עליו אם הוא מאובחן מוקדם", הוא סיכם.