עם הפנים להוליווד: המועמדים לפרס "אופיר" מתגבשים

רגע לפני שהמועמד הישראלי לאוסקר מתגלה בפרס האופיר השנתי, ניסתה הפקת האירוע לתת קצת זוהר הוליוודי לכל העניין וגיבשה את כל השחקנים המועמדים תחת קורת גג אחת

יאנה יוסף
יאנה יוסף | צילום: צילום מסך

מוכנים? פרס "אופיר" לקולנוע ישראלי כבר ממש מעבר לפינה, ואיתו גם הסרט המנצח, שכידוע יזכה להישלח על ידי האקדמייה להתחרות בטקס פרסי האוסקר שיחול בפברואר. אבל מרחק הזוהר של האקדמיה הישראלית לעומת מקבילתה האמריקאית רחוק שנות אור - כך זה כשלכל אירוע הכוכבים מגיעים בג'ינס ובמונית.

 

השנה ניסו בהפקת האירוע המקדים לטקס לעניק זוהר מסויים לכל ההמולה, וכינסו את המועמדים השונים לערב שכולו גלאם הוליוודי, תלבושות נוצצות ותחושה יוקרתית במיוחד.

 

מוריס כהן רותם זיסמן כהן
מוריס כהן רותם זיסמן כהן | צילום: צילום מסך

בין המועמדים היה אפשר למצוא את אניה בוקשטיין, שלא רק שמועמדת לפרס השחקנית הטובה על הסרט "לב שקט מאוד", אלא גם מכהנת כחברה פעילה באקדמיה, מה שאומר שהיא יכולה להצביע לה או לחברותיה, אך היא דחתה את הטענות האלה: "זו לא השנה שלי, יש השנה בנות חדשות שהיום פעם ראשונה אמרתי להן שלום, והן עשו עבודה מטורפת".

 

כמו כן היה ניתן למצוא את יאנה יוסף, שמועמדת גם היא לפרס השחקנית על הסרט "הרמוניה", סרטה הראשון יש לציין, בו היא משחקת נגנית קרן יער. אבל המועמדות המרגשת ביותר היא מועמדות כפולה של מוריס כהן ורותם זיסמן כהן, המועמדים שניהם לסרט "אבינו". רותם הייתה מועמדת כבר 7 פעמים לפרס השחקנית, אך לא זכתה, ואילו מוריס מועמד פעם ראשונה. על המועמדות הזוגית אמרה רותם: "אם הוא זוכה זה כמו שאני זוכה, אבל בוא נזכה ביחד, זה הכי כיף".