נסיכות דיסני לדורותיהן התאחדו בסוף השבוע

למעריצים בכנס חובבי דיסני חיכתה הפתעה – המדובבות המקוריות של עשר נסיכות קפצו לבקר, והודיעו על שיתוף פעולה מסקרן

זמן צפייה: 00:29

| מעריצי דיסני קיבלו בסוף השבוע הפתעה מיוחדת ומרגשת – איחוד של מיטב נסיכות דיסני לדורותיהן. זה נעשה במסגרת מפגש המעריצים הרשמי של דיסני, שנערך בקליפורניה ואליו הגיעו גם בכירי דיסני ופיקסאר כדי לתת לקהל קצת פרטים והצצות לסרטים הבאים של שתי החברות. רגע השיא כאמור, היה כאשר לבמה הועלו עשר מהשחקניות המקוריות שדובבו את נסיכות דיסני במהלך השנים: פייג' אוהרה (בל מ"היפה והחיה"), ג'ודי בנסון (אריאל מ"בת הים הקטנה"), מנדי מור (רפונזל מ"פלונטר"), אניקה נוני רוז (טיאנה מ"הנסיכה והצפרדע"), לינדה ארקין (יסמין מ"אלאדין"), קלי מקדולנד (מרידה מ"אמיצה"),  איירין בדארד (פוקהונטס), איולי קראבלו (מואנה), קריסטן בל (אנה  מ"לשבור את הקרח"). האיחוד המפתיע התרחש בזמן שהפאנל דיבר על סרט ההמשך ל"ראלף ההורס" שעתיד לצאת בשנה הבאה וייקרא "ראלף שובר את האינטרנט". במהלך הסרט, גיבוריו (שמדובבים על ידי ג'ון סי ריילי ושרה סילברמן) ייצאו מהמשחק שבו הם חיים אל האינטרנט שם הם יגלו עולם חדש ומסעיר, במהלכו גם יגיעו לאתר הרשמי של דיסני ויפגשו בו את הנסיכות. במהלך הפאנל הוקרנה לקהל אחת הסצינות בהשתתפות הנסיכות ובו הן פוגשות לראשונה את דמותה של סילברמן, וונילופי, שמספרת להן שגם היא נסיכה. הן נוהגות כלפיה בחשדנות, אך עד מהרה מאמצות אותה לחיקן. אחוות נסיכות.

איחוד מרגש, ג'וש גאד, קריסטין בל, שרה סילברמן וכל השחקניות שמדובבות את נסיכות דיסני | צילום: Getty

 

| חוץ מהרגע המסעיר הזה, דיברו בפאנל על סרטים נוספים שעתידים לצאת בשנים הקרובות: עלילת סרט ההמשך של "משפחת סופר על", שייצא גם הוא בשנה הבאה כ14 שנה לאחר צאת הסרט הראשון, תיפתח ברגע שבו עזבנו את המשפחה בסרט הקודם, בתחילת הקרב שלהם מול אויב חדש.

משפחת סופר על 2. | צילום: צילום מסך

| עלילת הסרט "צעצוע של סיפור 4", או בשמו האלטרנטיבי, "סרט ההמשך שאף אחד לא ביקש", תתרחש ככל הנראה במהלך טיול משפחתי של בוני, הילדה שאימצה את הצעצועים בסוף הסרט השלישי, יחד עם הוריה.
בנוסף בישרו בפאנל על העבודה על סרט חדש, מקורי מז'אנר הפנטזיה. הסיפור יתרחש בעולם של קסם ללא בני אדם ובו שני אחים ייצאו במסע לאתר את אביהם האובד.

| ולא רק מידע על הסרטים המצויירים קיבלנו בסוף השבוע, אלא גם חדשות על אחד מסרטי הלייב אקשן הבאים של החברה, "אלאדין". לאחר חיפושים ארוכים ואינספור אודישנים (יותר מאלפיים, כך טוענים המפיקים), נמצאו השחקנים שיגלמו את שתי הדמויות הראשיות. את אלאדין יגלם מנה מסעוד, שחקן קנדי ממוצא מצרי , בעל רזומה משחק לא ארוך במיוחד. בהמשך השנה צפויה לצאת באמאזון סדרה בכיכובו, "ג'ק ראיין" שמבוססת על הדמות שיצר הסופר טום קלאנסי וגולמה בעבר על המסך הגדול בידי שחקנים כמו אלק בולדוויין, האריסון פורד וכריס פיין.

את יסמין תגלם השחקנית והזמרת נעמי סקוט, שכיכבה השנה בעיבוד הקולנועי של "הפאוור ריינג'רס". אל הצמד הזה יצטרף וויל סמית' בתור הג'יני ויביים אותם הבמאי גיא ריצ'י. הסרט עתיד להתחיל להצטלם בחודש הבא בלונדון.

נעמי סקוט שתגלם את יסמין | צילום: getty
מנה מסעוד שיגלם את אלאדין | צילום: Getty, Disney