קבלו את סרטי האימה של 2017

השמועות אומרות ששנת 2017 הולכת להיות מפחידה במיוחד. אלו הזוועתונים שיעשו לנו סיוטים השנה

בשנת 2016 היו מספר סרטי אימה ששברו את הקופות וכיכבו בשיחות של חובבי הז'אנר מסביב לעולם כמו "לא לנשום" ו-"מכשפה". עם זאת, קשה לחשוב על סרט מהשנה האחרונה שייכנס להיכל התהילה המפוקפק של סרטי האימה הטובים ביותר שאי פעם נוצרו. אך אל דאגה, בניגוד לדמויות בסרטים מסוג זה, הז'אנר עדיין לא מת ולפי התחזיות, 2017 הולכת להיות מפחידה הרבה יותר. בסדרת כתבות אותה התחלנו היום, אנו אוספים עבורכם וגם עבורנו את הזוועתונים הצפויים לצאת אל המסך הגדול בשנה הקרובה ולהדיר שינה מעינינו. או לפחות כך אנחנו מקווים. סדיסטים שכמונו.

יוצר הכוכבים. ''קו הדממה'', 1990
יוצר הכוכבים. ''קו הדממה'', 1990

אלו הם הרימייקים המעודכנים לסרטים שגרמו לנו ללכת לישון עם אור דלוק כילדים:

| "זה" - סרט הקולנוע

נתחיל עם זיכרון ילדות אפל, שגרם לי לדמיין ליצנים מרושעים בדרך לבית הספר.  27 שנים לאחר שידורה של המיני סדרה "זה" על פי ספרו המעוות והמוצלח של סטיבן קינג, יוצא אל המסך הגדול סרט הקולנוע המבוסס על הספר. אל נעלי הליצן של טים קארי ייכנס השחקן השבדי ביל סקארסגארד (אח של אלכסנדר סקארסגארד מ"דם אמיתי") בתפקיד פניוויז הליצן המרושע שהופך את חייהם של תושבי העיירה הדמיונית דרי לגיהנום עלי אדמות. יש שאמרו שתופעת הליצנים המטרידים שהתפשטה בארצות הברית לאחרונה, הינה תעלול יח"צני של מפיצי הסרט. כנראה שלא, אבל בכל מקרה אנחנו בטוחים שמצפה לנו סיוט של ממש ואנחנו אוהבים את זה.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-cinema-news-014' autoplay='1' credit='' kid='1_nc2g1uax' duration='36']

| "יום שישי ה-13"- הסרט השלושה עשר

התגעגעתם לג'ייסון וורהיס? אחרי סרט אחד מוצלח ו-12 סרטים בינוניים מגיע הסרט ה-13 הסמלי לסדרת הסרטים חוצת העשורים שהתחילה בשנות ה-80. אחד הרוצחים השקטים יותר בהסטוריה של סרטי האימה חוזר לרדוף אחרי בני נוער שמבלים את ימיהם בסקס, סמים ורוקנרול. ההפקה התקשתה להגיע להחלטה בקשר לסגנון של הריבוט העדכני בהתחלה דובר על כך שהסרט יהיה בסגנון אימה מוקומנטרי ("קלטת שנמצאה" בדומה ל"מכשפה מבלייר" ו"פעילות על טבעית"), אחר כך דובר על סדרת טלויזיה שתחליף את הסרט אבל אל תדאגו לבסוף הוחלט על הפורמט הישן, המדמם והטוב.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-cinema-news-015' autoplay='0' credit='' kid='1_ghfg098g' duration='28']

| "קו הדממה": בחזרה לניינטיז

בדרמת האימה משנת 1990 "קו הדממה" השתתפו מגוון שחקנים צעירים בתחילת הקריירה שהפכו לכוכבים ענקיים כמו ג'וליה רוברטס, קווין בייקון, אוליבר פלאט ובילי בולדווין.  במרכז הסרט ארבעה סטודנטים לרפואה שמתנים בחוויות "קרובות למוות" שמעורבות בהן טרגדיות מהעבר עד שההשלכות האפלות מתחילות לסכן את חייהם. נינה דוברב ("יומני הערפד", "איי קנדי") ואלן פייג' (ג'ונו) צפויות לשחק בתפקידים הראשיים. מעניין יהיה לראות איך הקלאסיקה משנות התשעים תשתלב בנוף הקולנועי של 2017. צפו בטריילר של הסרט המקורי:

[youtube_embed youtube_id='lfqGrVwFTU8']

| Suspiria: משמעות חדשה ל-50 גוונים של אופל

אומנם הסרט הזה לא הגיע לישראל אבל הוא נחשב על ידי רבים כאחד הסרטים המפחידים ביותר של שנות ה-70. דריו ארגנטו האיטלקי שביים את הסרט המקורי חוזר לביים גם את הרימייק. דקוטה ג'ונסון לוקחת הפסקה מסדרת הסרטים ה"אירוטיים" שבהשתתפותה ותככב בתפקיד הראשי בסרט כרקדנית בלט צעירה המגיעה לאקדמיה לריקוד בברלין של 1977 שם נרצחו שתי תלמידות. כמובן שהיא מגלה שהסיפור מאחורי הרציחות הוא מטריד ביותר.

[youtube_embed youtube_id='B7UefOfcly4']

| שוטר משוגע: מטופש כמו שזה נשמע?

בסוף שנות ה80  יצא לאקרנים סרט על רוצח סדרתי שלבוש במדי שוטר ומשתולל ברחובות ניו יורק. במהלך העלילה, שוטר צעיר מוסגר למשטרה על ידי אשתו ומוגדר כחשוד העיקרי במעשים. עכשיו עליו להוכיח את חפותו בעזרת חברתו ובעזרתו של הבלש הממונה על החקירה. לפני שהרוצח האמיתי יכה שוב. הבמאי המקוי וויליאם לוסטיג חוזר לביים את הרימייק. זה מרגיש קצת חלש, אבל יש מצב שאנחנו עשויים להיות מופתעים.

[youtube_embed youtube_id='cW7KqfSToQU']

| מגדל האימה: מאז אורסולה לא פחדנו ככה בסרט של דיסני

לפני 20 שנה ב-1997, קריסטן דאנסט הצעירה שיחקה בסרט קטן שיצא ישירות לטלויזיה. הסרט של דיסני נוצר בהשראת המתקן המפורסם בפארק השעשועים של הרשת, מגדל האימה. בדיסני מצפים להצלחה מסחרתת בדומה ל"שודדי הקארביים" אז ניתן לצפות לסרט מרהיב במיוחד. צפו בסצינת הפתיחה של הסרט המקורי:

[youtube_embed youtube_id='fhr0elgmet8']

עוד ברשת סלבס:

כוכבי תאג"ד דין מירושניקוב ומירן מנקס קוטפים קמפיין חדש

ירדן הראל משיקה מיזם חדש וכל היפות של הביצה באות לפרגן

מושיק גלאמין חוגג ומגיב על הצעת הנישואין

תמונת הזוגיות הראשונה של אלי חולי ושיר קורן