אולפני יוניברסל עובדים על סרט המשך ל"ליל המסיכות"

גל האימה בקולנוע ההוליוודי ממשיך עם ריבוטים ורימייקים. בשנה הבא צפוי לעלות סיקוול לסרט הסלאשר הקלאסי

זמן צפייה: 00:33

בצל ההצלחה ההיסטרית של הריבוט לזוועתון "זה" (המבוסס על ספרו של סטיבן קינג) ששבר שיאים בקופות, אולפני יוניברסל משיקים בשבוע הבא לקראת יום השישי ה-13 את האימה הקומית "מז"ל טוב" ומתכוננים להמשיך את גל האימה גם בשנה הבאה.

הלוואין
ג'יימי לי קרטיס חוזרת לשחק את לורי סטרוד | צילום: מתוך האינסטגרם של יוניברסל

האולפנים עובדים במרץ על סרט המשך לסלאשר הקלאסי "ליל המסיכות" שיבוים על ידי דיויד גורדון גרין  ("פיינאפל אקספרס") ועתיד לצאת ב-19 באוקטובר 2018.

לפי הדיווחים האחרונים מי שהצטרפה לאחרונה לקאסט המתגבש, היא השחקנית ג'ודי גריר ("הפמליה", "כוכב הקופים"). גריר תשחק ליד הכוכבת הבלתי מעורערת מסדרת הסרטים שהחלה בסוף שנות השבעים, ג'יימי לי קרטיס. לפי הידווח גריר עתידה לשחק את קרן סטרוד, ביתה של לורי סטרוד (קרטיס) שנרדפה על ידי אחיה הרוצח הסדרתי מייקל מאיירס לאורך הסדרה. אומנם פער השנים בין קרטיס (58) לגריר (42) הוא רק 16 שנה, אבל איכשהו אנחנו בטוחים שזה יעבוד.

ג'ודי גריר
ג'ודי גריר

כרגע אין פרטים נוספים על העלילה. למרות שדמותה של לורי קיפחה את חייה בסרט הגרוע ביותר בסדרה, "ליל המסיכות: תחיית המתים" שיצא ב-2002  וכנראה שהם פשוט יתעלמו מהפרט הקטן וחסר המשמעות הזה, בדיוק כפי שהצופים צריכים להתעלם מהסרט ההוא. כמו כן קיים קו עלילה המתבסס על ביתה של לורי, שהיא אינה קארן סטורד אלא ג'יימי לויד. דמותה של ג'יימי הופיעה בסרטים  "ליל המסיכות 4", "ליל המסיכות 5" ו"ליל המסיכות: הקללה של מייקל מאיירס". גם מאלו ניתן בקלות להתעלם. ב"ליל המסיכות: 20 שנה אחרי" בכלל יש ללורי בן, אותו שיחק ג'וש הארטנט. נקווה שהסרט הבא בסדרה באמת ישבור את הקללה של הסרטים הגרועים ויחזור למקורות של ג'ון קרפנטר, הבמאי של הסרט המקורי שיפיק את הסרט החדש יחד עם ג'ון בלום. דני מקברייד יהיה אמון על התסריט.

עוד ברשת תרבות ובידור:

13 זוגות מפורסמים שהספקנו לשכוח שהם היו אי פעם ביחד

13 שאלות: מה אתם זוכרים מהפרק הראשון של "חברים"?

סצנות הקפה הזכורות ביותר בקולנוע