ייפי קאי איי: ברוס וויליס חוזר בסרט חדש של "מת לחיות"

הכוכב האגדי חוזר לנעליו של ג'ון מקליין בסרט פעולה נוסף מסדרת הסרטים המצליחה

ברוס וויליס
ברוס וויליס | צילום: Frank Masi

הבמאי לן וייסמן, שביים את "מת לחיות 4" ב-2007, הכריז שברוס וויליס, הכוכב האגדי המזוהה כל כך עם סדרת סרטי הפעולה המצליחה, יחזור לנעליו של ג'ון מקליין, השוטר הניו יורקי הקשוח בסרט הבא בסדרת "מת לחיות" שיהיה לדבריו מעין שילוב בין פריקוול (סרט מקדים) לסיקוול (סרט המשך).

עוד ברשת תרבות ובידור:

קיט הרינגטון (ג'ון סנואו) ורוז לסלי (ייגריט) התארסו

גל גדות קוראת סטטוסים מרושעים שנכתבו עליה ומגיבה

30 שנה ל"הנסיכה הקסומה", מה באמת אתם זוכרים מהסרט?

שמו של הסרט החדש הוא :"מת לחיות: שנה מספר 1" והוא יציג שני צירי זמן. וויליס ישחק כמובן את מקליין של ימינו, ושחקן אחר ששמו טרם פורסם יגלם את מקליין הצעיר שמתחיל את צעדיו הראשונים כשוטר בשנות ה-80. "החלטת הליהוק היא קריטית". סיפר וייסמן למגזין הבידור האמריקאי Deadline. "זה קריטי לבחור את מי שיחק את הגירסא הצעירה של השוטר שמציל את חג המולד מהטרוריסטים. לרגליים היחפות האלו יש נעליים מאד גדולות להיכנס אליהן". בלשון המעטה.

[youtube_embed youtube_id='I6wRZCV7naE']

וויליס בן ה-62 הוא אחד השחקנים האיקוניים ביותר בהוליווד. הוא האיש שמצליח יותר מכל אחר להפוך את הקרחת שעל ראשו למגניבה וסקסית. לבחור שיגלם את ג'ון מקליין הצעיר צפויה עבודה לא פשוטה ואתגר של ממש מול הצופים והמבקרים. בנוסף הוא יצטרך להתאמן באינטנסיביות כדי להגיע לרמת הכושר הגופני שהייתה לוויליס כשהיה בגילו.

[youtube_embed youtube_id='L1-_JtvbqRk']

השמועות על הסרט החמישי של "מת לחיות" צצו לראשונה לפני שנתיים אבל זהו האישור הראשון לכך שוויליס בעניין. טרם נמסר תאריך היציאה לאקרנים של הסרט, אז בינתיים ממליצים לכם על בינג' מטורף של 4 הסרטים הראשונים.