כשהיא לצד זנדאיה וטימות'י שאלאמה: השחקנית נפגעה בפניה מחפץ שנזרק לעבר הבמה

לקראת צאת "חולית 2" בעוד חודשים ספורים, בסאו פאולו שבברזיל התקיים כנס בהשתתפות כוכבי הסרט. כשהם נעמדו לתמונה משותפת, מעריץ מהקהל השליך חפץ לא מזוהה לעברם - ופלורנס פיו נפגעה בעיניה. רגע הפגיעה, שבו נראית פיו המומה, תועד ופורסם ברשתות החברתיות • צפו

זנדאיה וטימות'י שאלאמה
זנדאיה וטימות'י שאלאמה | צילום: פייסבוק

התופעה המרגיזה של זריקת חפצים לעבר אמנים שעל הבמה ממשיכה להכות בכל הכוח: רק אתמול סיפרנו לכם על הזמרת ארי לנוקס, שהתעמתה עם מעריץ שזרק עליה בקבוק וכמעט ופגע בה, וכעת מסתבר שהטרנד המטופש לא נותר רק בעולם המוזיקה אלא הגיע גם לפסטיבלים ואירועי שטיח אדום.

בסוף השבוע התקיים כנס קומיקון בסאו פאולו, ברזיל, שם נערך פאנל בהשתתפות השחקנים של הסרט "חולית 2" שעתיד לצאת בחודשים הקרובים. בתום הפאנל, נעמדו השחקנים לתמונה משותפת יחד עם הבמאי - ואז נזרק לעברם חפץ, שפגע בפניה של השחקנית פלורנס פיו ("אופנהיימר", "נשים קטנות").

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

בסרטונים מרגע הפגיעה, כפי שתועדה ופורסמה ברשתות החברתיות, נראית פיו וחבריה לקאסט, בהם זנדאיה, טימות'י שאלאמה ואוסטין באטלר - המומים. פיו מיהרה להניח יד על העין שנפגעה ואז הרימה את החפץ שנפל על הקרקע. בשלב זה, עדיין לא ברור במה מדובר.

כאמור, זריקת חפצים על הבמה במהלך אירועי הופעות חיות הפכה בשנה האחרונה לטרנד פופולרי להחריד, כאשר כמה אמנים כבר קראו לבאי ההופעה לחדול מהמעשים המסוכנים שמסכנים לא רק את האמן אלא גם את חברי הצוות שלו.

כך למשל, בחודש יוני האחרון, הזמרת ביבי רקסה נזקקה לתפרים לאחר שנפגעה בפניה מטלפון שהושלך לעברה בחוזקה. המעריץ, אגב, נעצר והואשם בתקיפה. גם הארי סטיילס נפגע בעינו במהלך הופעה, והיה גם המקרה שהותיר את פינק בהלם - אז מעריץ זרק לה שקית מלאה באפר של אמו. "אני לא יודעת מה אני מרגישה לגבי זה", אמרה בזמנו לקהל.

מי שסיכמה את הנושא בצורה המוחצת ביותר היא לא אחרת מאשר אדל, שבמהלך הופעה בלאס הגיבה על המגמה ואמרה: "שמתם לב איך אנשים מתנהגים כרגע? שוכחים איך להתנהג במהלך הופעה? אנשים פשוט זורקים שיט על הבמה, ראיתם את זה?"