חדשות המסך: ג'ניפר לורנס בטריילר מטריד למותחן חדש

וגם: הליהוקים ל"מלך האריות 2019" נמשכים, מליסה מקארתי בתפקיד דרמטי וג'וליה רוברטס מרגשת

זמן צפייה: 00:37

כבר לא קטניס אוורדין

הטריילר הראשון למותחן Mother בכיכובה של ג'ניפר לורנס

פורסם הטריילר הראשון למותחן האימה החדש !mother. המותחן הפסיכולוגי אשר עתיד לצאת לאקרנים באוקטובר הקרוב, נכתב ובוים על ידי בן הזוג של לורנס, הבמאי המוערך דארן אורנופסקי ("רקוויאם לחלום", "ברבור שחור").לפי הטריילר נראה שמדובר בסרט מטריד במיוחד שעשוי ליצור אימה אמיתית ומטרידה שלה חובבי הז'אנר מחכים כבר תקופה.

הסרט עוסק במערכת יחסים של זוג אשר עומדת למבחן כאשר אורחים לא מוזמנים מגיעים לביתם ומפרים את סדר יומם. בנוסף ללורנס זוכת האוסקר, הסרט מורכב מקאסט מרשים וכולל גם את השחקנים אד האריס, חוויאר ברדהאם (שיגלם את בן זוגה של לורנס) ומישל פייפר.  צפו:

[youtube_embed youtube_id='tS8ul1fELxo']

עוד ברשת תרבות ובידור:

יהודה לוי חושף את ההפתעה הרומנטית שקיבל משלומית מלכה

עשו לכם ערב רומנטי: סדרות וסרטים מומלצים לט"ו באב

אנה פאריס וכריס פראט נפרדו

עוד לא ביונסה, אבל בדרך

הליהוק ל"מלך האריות 2019" ממשיך אבל עוד אין אישור סופי על קווין בי

בזמן שכולנו מחכים לאוקיי סופי מדיסני על השתתפותה של ביונסה כנלה בגירסת הלייב אקשן החדשה ל"מלך האריות". דיסני ממשיכים לעבוד במרץ על הליהוק של שאר חברי הקאסט. הליהוק החדש ביותר שייך לשחקנית אלפרי וודארד ("12 שנים של עבדות", בטי אפלוויט ב"עקרות בית נואשות") שתגלם את אימו של סימבה סראבי.

עוד לוהקו לסרט המסקרן: דונלד גלובר שיגלם את סימבה, ג'יימס ארל ג'ונס בתפקיד מופאסה, בילי איצ'נר וסת' רוגן שיגלמו את טימון ופומבה, וג'ון אוליבר שיגלם את זאזו.

[youtube_embed youtube_id='d8PwQUUzEBA']

מליסה מקארתי כפי שמעולם לא ראיתם

השחקנית הקומית תשחק בתפקיד דרמטי בסרט משטרתי חדש

אתם הולכים לראות צד אחר של אחת השחקניות הקומיות המצחיקות ביותר בהוליווד. מליסה מקארתי ("מייק מולי", "מרגלת", "מכסחות השדים") עתידה לשחק בתפקיד דרמטי בסרט על האישה הראשונה שהצטרפה למשטרת בוסטון בשנות ה-70.

הסרט המבוסס על ספר של אלכסנדרה ליידון, מספר את הסיפור האמיתי של השוטרת הראשונה בבוסטון ומתאר את המאבק המגדרי באותן שנים בעייתיות. מליסה אף תפיק את הסרט יחד עם בעלה בן פלקון.

מליסה מקארתי ובן פלקון
מליסה מקארתי ובן פלקון

ג'וליה רוברטס מרגשת

השחקנית זוכת האוסקר תככב בסרט לכל המשפחה. צפו בטריילר המרגש

"ליונסגייט" שחררו טריילר נוסף לסרט "וונדר" דרמה מרגשת מהיוצים של "כמה טוב להיות פרח קיר". הסרט מבוסס על רומן באותו השם מאת ר.ג'יי פלאציו ומככב בו בתפקיד הראשי ג'ייקוב טרמבליי כילד צעיר שנולד עם מום שמקנה לו מבנה פנים משונה שעד עכשיו מנע ממנו ללכת לבית ספר רגיל.כאשר הוא עולה לכיתה ה הוא עומד בפני מספר אתגרים ומתמודד עם בריונים בבית הספר אך גם מכיר חברים חדשים. את אימו, מגלמת השחקנית זוכת האוסקר ג'וליה רוברטס ואת אביו אוון וילסון.

[youtube_embed youtube_id='ZDPEKXx_lAI']