איך היו נראים הסרטים מפעם אם היו בהם סמארטפונים?

לכבוד יציאתו של האייפון החדש, חשבנו על כמה קלאסיקות שאם לדמויות שלהם היו טלפונים ניידים כנראה שהיו מסתיימות מאוד מהר

זמן צפייה: 04:02

פעם, כשהטכנולוגיה היתה פחות מתקדמת מהיום, הזמנים היו פשוטים יותר – בעיקר כנראה לתסריטאים של שלל סרטים וסדרות טלוויזיה שבנו עלילות שלמות על חוסר היכולת של הגיבורים שלהם לתקשר ביניהם בקלות. רק
צריך להיזכר במוניקה מ"חברים" שבלילה של בדידות בלונדון, חיפשה את ג'ואי אבל מצאה דווקא את צ'נדלר. אם היה לה טלפון נייד, היא פשוט היתה מסמסת לג'ואי: "ער?". מצד אחד לא היינו מקבלים את הזוגיות המעולה שלה ושל צ'נדלר, אבל מצד שני אולי היתה נחסכת מאיתנו הזוגיות הקצרה והמיותרת של ג'ואי ורייצ'ל.  וזו רק דוגמא אחת לאינספור אחרות.

עוד ברשת תרבות ובידור:

המצעד האלטרנטיבי: השירים שעשו לנו את השנה

13 שאלות: עד כמה אתם מכירים את סיפורה של שפחה?

שווים זהב: האמנים שעשו לנו את השנה במוסיקה

היום בעידן בו כולם זמינים לכולם 24/7, התסריטאים צריכים לחשוב על דרכים יותר יצירתיות לסיבות בגללן יהיו בין הדמויות שלהם אי הבנה וחוסר תקשורת. לכבוד יציאתו של האייפון החדש, חשבנו על כמה קלאסיקות שאם לדמויות שלהם היו טלפונים ניידים ובכלל, טכנולוגיה מודרנית, כנראה שהיו מסתיימות מאוד מהר.

שכחו אותי בבית  -אין ספק ששימוש בטלפון הסלולארי היה מונע הרבה עוגמת נפש, לפחות עבור ההורים שפשוט היו מסמסים לקווין שלא ידאג ושהם יגיעו על הטיסה הראשונה הביתה. ב"שכחו אותי בבית 2", הסלולארי היה עוזר להם עוד יותר, ובמרחק שיחה אחת הם היו מגלים שקווין עלה בטעות על המטוס לניו יורק.

[youtube_embed youtube_id='_qu4ZBCU6Fc']

היפה והחיה – החיה היתה מתועדת מיד, שכן ברור שאבא של בל היה מצלם את החיה ומעלה ישירות לחשבון לאינסטגרם שלו.

[youtube_embed youtube_id='uQ0ODCMC6xs']

אשה יפה – סביר להניח שויויאן ואדוארד מעולם לא היו נפגשים. אחרי הכל, במקום לבקש מויויאן הוראות הגעה, אדוארד היה פשוט שם את הכתובת בגוגל מפות ומגיע למחוז חפצו ללא בעיה.

[youtube_embed youtube_id='Q7EOoMiXM0s']

פרוייקט המכשפה מבלייר – כנ"ל לגבי הגיבורים בסרט האימה הזה, שאם רק היו להם סמארטפונים,  היו אולי יכולים להשתמש בגוגל מאפס', לא הולכים לאיבוד ביער וניצלים מיד המכשפה.

[youtube_embed youtube_id='D51QgOHrCj0']

רומיאו ויוליה – החיים היו יכולים להיות הרבה יותר קלים לזוג הטראגי הזה, אם רק היו להם ניידים. יוליה היתה מסבירה לרומיאו את התוכנית בטלפון, הוא לא היה חושב שהיא מתה ומתאבד בעצמו והם היו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה.

[youtube_embed youtube_id='Oic7kJRg_F0']

צעקה – קצת קשה להשליט טרור על בנות עשרה מפוחדות כשיש להן שיחה מזוהה והן יודעות בדיוק עם מי הן מדברות.

[youtube_embed youtube_id='p8Ejl4eeFXM']

16 נרותמולי רינגוולד מתבאסת בקלאסיקת האייטיז הזו שהמשפחה והחברים שוכחים מיום ההולדת שלה, אבל אם רק היה לה פייסבוק, כולם היו מקבלים נוטיפייקשן וממהרים לפחות לברך אותה על הוול.

[youtube_embed youtube_id='HGLtBJupFFM']

תא טלפוןקולין פארל משתמש בטלפון ציבורי כדי להתקשר לפילגש שלו, ובמקום זאת עונה לשיחה מצלף שמאיים לירות בו, אם ייצא מהתא. היום כמובן זה פחות היה עובד, בהתחשב בכך שתאי טלפון הם כבר זן נכחד.

[youtube_embed youtube_id='JiI91igl180']

פסיכו – גיבורת הסרט של היצ'קוק חשבה שהיא תוכל לנוח לילה אחד במוטל שהיא מצאה בדרך אולי אם היה לה סמארטפון, היא היתה בודקת עליו קצת רקע וביקורות לפני כן, ומבינה שעדיף לה למצוא מקום אחר, רצחני קצת פחות.

[youtube_embed youtube_id='NG3-GlvKPcg']

מת לחיותברוס וויליס היה מתקשר מיד למשטרה שהיו מגיעים ועוצרים את הנבל. הסרט היה נגמר עוד לפני שהתחיל.

[youtube_embed youtube_id='i_v2zUJu2qo']

יש לך הודעהמג ראיין וטום הנקס מדברים בצ'ט וקובעים פגישה עיוורת, מבלי לדעת שהם בעצם יריבים עסקיים. בימינו הסיכוי שדבר כזה יקרה הוא קלוש - במציאות של הפייסבוק, גוגל ווואטסאפ של היום, הם היו עולים על זה עוד לפני שכתוביות הפתיחה היו מסתיימות.

[youtube_embed youtube_id='EVlaur-kEds']

רקורד חזק/מוכרים בלבד – פעם המקומות הכי מהנים להסתובב בהם היו חנויות המוזיקה והוידאו, ו"רקורד חזק" שיצא ב1995 ו"מוכרים בלבד" שיצא שנה לפני כן בהחלט שיקפו את זה. למרבה הצער, מאז רוב החנויות האלו עברו מהעולם ובלוקבסטר וטאוור רוקרדס הן טייטלים של זיכרון רחוק מעורר נוסטלגיה.

[youtube_embed youtube_id='Mlfn5n-E2WE']

מועדון קרב – בעידן הרשתות החברתיות והלהיטים הוויראליים של ימינו, אין סיכוי שהמועדון היה נשאר בגדר סוד. יותר סביר להניח שכבר במהלך המפגש הראשון, כמה חברי מועדון סוררים היו מפיצים סרטוני קרבות בסטוריז שלהם.

[youtube_embed youtube_id='SUXWAEX2jlg']

עולמו של וויין – וויין וגארת' עבדו קשה כדי להיות כוכבי ערוץ הכבלים המקומי שלהם, אבל היום – הם פשוט היו מעלים את הסרטונים שלהם לרשת והופכים ליוטיוברים מצליחים.

[youtube_embed youtube_id='thyJOnasHVE']

מועדון ארוחת הבוקר – אין מצב שהחבורה היתה מתגבשת כל כך, מכיוון שהם כנראה היו מבלים את הריתוק שלהם בלבהות בטלפונים שלהם.

[youtube_embed youtube_id='RI9Duq7-fZo']

גריז – דני וסנדי היו מחליפים פייסבוקים, ואין סיכוי שהם לא היו מגלים שהם עומדים ללכת לאותו בית הספר.

[youtube_embed youtube_id='7oKPYe53h78']

גברת דאוטפייר – במקום לפרסם הודעה במדור דרושים בעיתון, סאלי פילד היתה מבקשת מחברי הפייסבוק שלה המלצות על אומנת טובה. במקום להתקשר, רובין וויליאמס היה נאלץ לפתוח לעצמו דף פייסבוק עסקי ולזייף תמונות שלו בתור גברת דאוטפייר עם ילדים מאושרים.

[youtube_embed youtube_id='i8bONcsjaVo']