ארנולד שוורצנגר חושף: עברתי ניתוח שכמעט עלה לי בחיי

לפני 4 שנים, השחקן ומושל קליפורניה לשעבר נאלץ לעבור ניתוח פשוט בלב - אלא שדימום פנימי פתאומי סיכן את חייו, והוביל אותו לשיקום ארוך. "כשהתעוררתי מההרדמה, הרופאים אמרו לי, 'אנחנו מצטערים - עשינו טעות'" • עוד סיפר שהסתובב הלוך ושוב בבית החולים, "כי אם לא הייתי מפעיל את הריאות שלי - יכולתי למות"

ארנולד שוורצנגר
ארנולד שוורצנגר | צילום: shutterstock

השחקן ארנולד שוורצנגר חשף הלילה (רביעי) כי ניתוח שעבר לפני כארבע שנים כמעט ועלה לו בחייו. "כשהתעוררתי מההרדמה, הרופאים אמרו לי, 'אנחנו מצטערים - אבל עשינו טעות'", סיפר שוורצנגר בן ה-76, "ממש התחרפנתי".

השחקן, ששימש בעברו גם כמושל קליפורניה, נולד עם מום ללבי. בשנת 2019, רגע לפני שהחלו צילומי הסרט "שליחות קטלנית - גורל אפל", הוא נאלץ לעבור ניתוח להחלפת מסתם. אז, התרחש דימום פנימי בלתי צפוי - מה שגרם לצוות הרפואי "לפתוח אותי מהר מאוד כדי להציל את חיי", כפי שסיפר. "הרופאים אמרו לי, 'זה לא היה דומה למה שתכננו. עשינו טעות" .

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

די מהר הוא הבין שעליו לנסות ולהשתקם כמה שיותר מהר: "השורה התחתונה היא שאי-אפשר להחזיר את השעון לאחור. הייתי באמצע אסון, אז חשבתי איך עכשיו איך אני יוצא מזה. הייתי צריך להעביר הילוך ולאסוף את עצמי. אמרתי, 'בסדר, מה שאני צריך לעשות עכשיו זה לצאת מבית החולים הזה'".

 

את הדברים חשף שוורצנגר בסרטון שפרסם ביוטיוב, שבו מתועד גם תהליך ההחלמה שלו. "נראיתי כמו אידיוט שמסתובב במסדרונות בית החולים, אבל בשורה התחתונה התחלתי ללכת כי הרופאים אמרו שאני צריך להפעיל את הריאות שלי. הם הזהירו שאם אקבל דלקת ריאות - אני יכול למות".

אחת הסיבות שעודדו אותו לחזור לכושר היא צילומי "שליחות קטלנית". "הייתי צריך להסתובב, להתרוצץ, להרים דברים, לעשות את סצינות הקרב, כך שזה - לצד הגישה החיובית ומערכת התמיכה סביבי, עזרו לי להגיע למטרה". בריאות.