אידריס אלבה ניסה להציל בחורה מאוימת - והותקף: "כמעט איבדתי את חיי"

השחקן הבריטי עטור הפרסים סיפר בריאיון כי בניסיון להציל אישה מפני בן זוגה שאיים על חייה, הוא מצא את עצמו מאוים בעצמו: "הבחור צרח עליה, 'אני אהרוג אותך'. באתי אליו ושאלתי אותו, 'למה שתדבר אל הנסיכה הזאת ככה?'. בתגובה, הוא שלף אקדח ותקע לי אותו בפרצוף"

אידריס אלבה
אידריס אלבה | צילום: שאטרסטוק

בתור שחקן ששיחק באינספור סרטים וסדרות - ובהם כאלו המתשייכים לז'אנר האקשן והמתח - אקדחים ורובים אינם זרים לאידריס אלבה, כך שאיומים על חייו זה מין הסתם משהו שהוא כבר חווה (כחלק מסצנה, כמובן).

אלא, שלתקרית הבא השחקן בן ה-50 ודאי לא ציפה: בריאיון ל-Daily Mail, גילה אלבה כי פעם ניסה להגן על חייה של אישה מפני בן זוגה - ורגע אחרי זה מצא את עצמו כשאקדח מוצמד לפניו. "כמעט איבדתי את חיי אחרי שניסיתי לעצור גבר שאיים על חברתו מחוץ למועדון", פתח את הסיפור, והסביר: "הוא צרח על הבחורה שלו 'אני אהרוג אותך', אז אני - שעברתי שם - באתי אליו ואמרתי לו, 'תראה כמה שהיא יפה - למה שתדבר אל הנסיכה היפה הזאת ככה?'".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

לרוע המזל, במקום להירגע, נראה שדבריו של השחקן רק עיצבנו את הגבר המאיים אף יותר והסיטואציה הסלימה: "הבחור שלף אקדח, תקע לי אותו ישר בפרצוף ואמר, 'אתה מדבר על הבחורה שלי?'. אני זוכר שחשבתי לעצמי, 'אל תפתח איתו במשא ומתן... יהיו לזה השלכות בן אדם'".

באותו הריאיון השחקן עטור הפרסים לא פירט את הפעולות הנוספות שעשה כדי לשכנע את הבחור מחוץ למועדון לחדול, ולא ציין מה קרה לאותה בחורה לאחר התקרית. ואנחנו רק נזכיר כי בימים אלו אלבה מככב בסדרה חדשה בשם "חטיפה" (Hijack), שבה הוא מגלם מגשר שנקלע לחטיפת מטוס ומשתמש בכישוריו להצלחת הנוסעים.