מדונה, קים קרדשיאן וריהאנה כובשות את השטיח האדום

האירוע החשוב ביותר בעולם האופנה התקיים - נשף הגאלה של מוזיאון מטרופוליטן. ממדונה, ריהאנה, ג'יי לו ועד משפחת קרדשיאן. מי פישלה? מי פספסה ומי הצליחה בגדול?

היום הכי חשוב של תעשיית האופנה הגיע, לא מדובר על טקס האוסקר או שבוע האופנה אלא על האירוע החשוב ביותר בלוח השנה של הדוגמניות, מעצבי העל ואוטריטות האופנה שניצב ממש בהיכל התהילה או פשוט בתוך מוזיאון המטרופוליטן הניו יורקי.

 

הכוונה כאמור לנשף הגאלה השנתי של המוזיאון שגם נחשב ליריית הפתיחה לתערוכה השנתית במכון התלבושות. מי שעומדת מדי שנה בראש האירוע ונחשבת לאחראית על הכל היא כמובן, עורכת "ווג" אנה וינטור. הנושא שנבחר השנה הוא מפעל חייה של מעצבת האופנה ריי קוואקובו, מעצבת העל היפנית שעומדת בראש בית האופנה "קום דה גארסון" מעל ל40 שנה ונחשבת לשם נרדף לאומץ ואוונגרד בעולם האופנה.

 

אז מה הכוכבות הגדולות לבשו? מי הגזימה? מי החמיצה לגמרי ומי פספסה בגדול?

|  קייטי פרי

מצד אחד קשה לבקר את הלוק של קייטי פרי ששימשה גם כחברה בצוות ההנהלה של הטקס השנה. מצד אחד היא לקחה את הנושא ברצינות והייתה אחת המתלבשות הבולטות על השטיח האדום. פרי בשמלה של מייסון מרג'יאלה אותו עיצב מעצב העל ג'ון גליאנו.

אבל למה אנחנו נשארים עם טעם מר בפה? אולי זה בגלל כמה סיבות:

  1. שקייטי פרי נראית כמו בובת וודו שיצאה מכלל שליטה
  2. נדמה שהיא התחפשה לתחבושת אינטימית. אחרי שימוש
  3. אחרי שחברה ללהקת ראפ שידועה באמירות אנטי להטביות בסינגל החדש שלה, ירדה על ברק אובמה והשירים שלה כשלו במצעדים נדמה שהקללה של טיילור סוויפט הטילה על פרי החלה לעבוד.

 

קייטי פרי נראית כמו בובת וודו עצבנית בטירוף
קייטי פרי נראית כמו בובת וודו עצבנית בטירוף | צילום: getty

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-red-carpet-038' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_nhcmbvwt' duration='40']

| מדונה

לקבלת טוראית מדונה לואיז ורוניקה צ'יקון הפלוגה מתבקשת לעמוד בצורת ח'. לא יודע מה מדונה חשבה לעצמה.. אולי זה חגיגות יום העצמאות למדינת ישראל או הסכנה הביטחונית ששוררת בעולם, מדונה לבשה על עצמה מדי הסוואה ונדמה שהיא מוכנה לצאת למשימה בשטח אויב, ועם איך שהיא נראית לא אכפת לנו שהיא תשב בשבי כמה שנים ותעשה חושבים עם עצמה.

מסקנות:

  1. די עם הגרילז האלו, זה הדבר הכי ארוך שהיא דבקה בו בקריירה שלו. אפילו הנישואים לגאי ריצ'י ארכו פחות זמן.
  2. הגיע הזמן לנתק את הקשר עם ג'רמי סקוט (מוסקינו). יש לנו תחושה שהוא שונא אותך ורוצה לעשות לך רע. לא נתפלא אם הוא עומד בראש מועדון מעריצי ליידי גאגא
  3. את נשארת שבת על הלבוש הזה חיילת
הקשב! מדונה ומדי ההסוואה
הקשב! מדונה ומדי ההסוואה | צילום: Getty Images

| ריהאנה

זהו, אפשר לפנות את המוזיאון ממבקרים, תורידו את יצירות האומנות מהקירות ותשימו אבטחה: ריהאנה הגיעה וסגרה את המסיבה.  רירי כל שנה נחשבת למצטיינת על השטיח האדום.  רירי הגיעה לבושה בשמלה ( אולי עדיף לקרוא לזה יצירה ) של בית האופנה קום דה גרסון, בית האופנה שזכה לכבוד להיות הנושא של הגאלה השנתי.

פרועה? כן.  מוגזמת? כן. מושלמת? כן כן כן.  אפילו אם תתאמצו לא תצליחו למצוא מילה אחת רעה להגיד עליה.  השיער מושלם, האיפור מדויק, הבחירה מלאת כבוד והערכה.

רותי סמרטוטי. ריהאנה מלכת הגאלה
רותי סמרטוטי. ריהאנה מלכת הגאלה

| גיוונת' פאלטרו

בואו ניקח אתכם ארבע שנים אחורה, גיוונת' פאלטרו התראיינה וסיפרה על חוותיה מהמט גאלה, "אני בחיים לא אלך לשם שוב, זה לא היה כיף. היה חם מאוד, היה יותר מדי אנשים ולא נהניתי מזה בכלל".

לא, אל תתבלבלו גיוונת' לא מדברת על חוויתיה מבמות יום העצמאות מנס ציונה או מחוויותיה משבי החמאס בשנת 2004, פאלטרו משחזרת את החוויה האישית שלה מהפעם הקודמת בו היא צעדה על השטיח באירוע הכי נחשב של עולם האופנה.

אבל תראו מה החתול חסר הטעם אופנתי גרר לטקס הגאלה של המט הפעם.. אם חשבתם שאנה וינטור תסלח לה על אמירה שכזו אז אתם טועים. מדובר כאן על טקס יותר משפיל מסצינת הSHAME הכה זכורה מ"משחקי הכס". בשמלה שמגדירה מחדש את גבולות הטעם, שעמום והכיעור של בית האופנה של קלווין קליין. מישהו היה צריך ללכת אחריה עם פעמון ולצעוק

גיוונת' פאלטרו.SHAME SHAME
גיוונת' פאלטרו.SHAME SHAME

| סלינה גומז

הזמרת והשחקנית לא לקחה יותר מדי סיכון עם השמלה של coach אבל היא נראתה פשוט זוהרת על השטיח האדום, אולי זה קשור לעובדה שהיא צמודה לאקססוריז החתיך שלה, הזמר הכי לוהט בסביבה "דה ויקנד" ובעיקר נראו כאילו הם בדרך לנשף הסיום בתיכון בפרק האחרון של "דגראסי".

מלך ומלכת התיכון. סלינג גומז ודה וויקנד
מלך ומלכת התיכון. סלינג גומז ודה וויקנד | צילום: Getty Images

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-red-carpet-037' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_vaiemsmb' duration='37']

 

 

 

| בלייק לייבלי

התמונות הבאות מיועדות למלהקים של גירסת הלייב לקלאסיקה של דיסני "בת הים הקטנה". בלייק לייבלי אם לא הבנתם רוצה להיות אריאל בגירסה החדשה והעתידית לשובר הקופות המצויר.  בשמלה נוצצת של ורסאצ'ה לייבלי נראית זוהרת ועוצרת נשימה במיוחד עם שובל הנוצות הארוך.

ואם זה לא יעבוד, אפשר תמיד ללהק אותה לסרט על חייה של  סופיה ורגרה בהולמרק או פשוט לתפקיד מנקה האבק עשוי הנוצות לגירסת הפורנו של "היפה והחיה".

בת הים הקטנה. בלייק לייבלי וראיין ריינולדס
בת הים הקטנה. בלייק לייבלי וראיין ריינולדס

| זאנדיה

מעיצוב השיער הפרוע והכה יפה צבע הליפסטיק הכי נכון שיכול להיות ועד השמלה עוצרת הנשימה של דולצ'ה וגאבנה, זאנדיה הייתה אחת המתלבשות הבולטות על השטיח האדום באירוע הנחשק ונראתה כמו דמות מתוך רומן רומנטי על גיבורה הסובלת מחשמל סטטי בשיער ומחפשת עזרה

גיבורה מרומן רומנטי. זאנדיה
גיבורה מרומן רומנטי. זאנדיה

 

 

| קארה דלווין

נסלח לדוגמנית העל והשחקנית קארה דלווין שקיבלה באיחור את ההזמנה של הגאלה של שנה שעברה שכותרתה הייתה  "יד מכונה: אופנה בעידן הטכנולוגיה", דלווין הגיעה בלוק רובוטי, ראש מגולח ( אותו גילחה לצורך תפקיד של חולת סרטן בסרט קולנוע חדש) דלווין צבע את ראשה בצבע מטאלי ושיבצה עליו אבני סבורבסקי וחליפה של שאנל. אם יום אחד תהיה הפיכה של רובוטים בעולם לא נתנגד שככה יראה העתיד.

אני רובוט. קארה דלווין
אני רובוט. קארה דלווין

 

| קייטי הולמס

קייטי הולמס נראית זוהרת בשמלה של מעצב העל זאק פוזן. האיפור של הולמס מדויק והתכשיטים מתאימים. רק הפנים עדיין נראות כבויות ורובוטיות. ממי, תחייכי - יש לך את כל הסיבות בעולם לחייך. את לא צריכה לזייף יותר משיכה כלפי טום קרוז.. ניצלת

תחייכי כפרה. קייטי הולמס
תחייכי כפרה. קייטי הולמס

| סולנאג'

אם תהיתם אם לסולנאג' נואלס קר הלילה, אין לכם מה לדאוג. הבחורה גנבה 30 מעילי דובי מילדים מסכנים והפכה אותם ליצירה אחת, מוגזמת ומתישה של טום בראון. לפחות אם היא תרצה לנמנם בזמן הנאום של אנה וינטור היא יכולה לעשות את זה בנוחות.

לא קר לך זה בטוח. סולנאג'
לא קר לך זה בטוח. סולנאג'

| קים קרדשיאן

מלכת הישבנים של ארצות הברית והגברת הראשונה של עולם הריאליטי החליטה מאז השוד בפריז שהיא זונחת את המותגים, את התכשיטים ואת החומריות ומחליטה על סדר יום חדש נקי וטהור יותר. אז רגע לפני שקימי הולכת לסדנת ניקוי מיצים ביערות הכרמל ומפסיקה לגלח את הבית שחי שלה, היא הגיעה לשטיח האדום בשמלה הוט קוטור של ויויאן ווסטד. השמלה הלבנה פשוטה וחמודה ובגדול לא נתפלא אם נגזרה מחלוק בית המשוגעים של קניה ווסט.  השבוע פורסם ששבט הקרדישאינס החליט לפטר ( בצורה מסתורית שגרמה לכל התעשייה לדבר) את הסטייליסטית האישית שלהן אולי זו הסיבה שקימי החליטה שהיא מגיעה עם אג'נדה לשעמם לכם את התחת.

צנועה, ענווה ופשוטה. קים קרדשיאן
צנועה, ענווה ופשוטה. קים קרדשיאן

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-red-carpet-039' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_g70jl3ub' duration='34']

| סלין דיון

זוכרים את הדודה המרוקאית שלכם שהייתה גרה בפריז והגיעה במיוחד לחגיגות הבר מצווה שלכם באולמי רסיטל? אז סלין דיון.

דיון ערכה את הופעת הבכורה המוצלחת שלה בשמלה מפוסלת של ורסאצ'ה אטלייה שהצליחה לשמור על הנושא של הערב מבלי להראות מוגזמת מדי

ז'ורז'ט ממרסיי. סלין דיון
ז'ורז'ט ממרסיי. סלין דיון

| בלה חדיד

אם יש משהו שצריך ללמוד מהלוק של בלה חדיד זה - אל תסתבכו עם בלה חדיד. בזמן שהאקס שלה דה וויקנד הגיע לגאלה עם נסיכת דיסני לשעבר סלינה גומז, חדיד הגיע בחליפת גוף נוצצת ועוטפת של אלכסנדר וונג, הגוף ההורס, המבט בעיניים ( כנראה של רעב בעיקר) והפוזה למצלמה משדרים מסר ברור אחד - חדיד באה לרצוח ולא לקחת שבויים.

באה להרוג. בלה חדיד
באה להרוג. בלה חדיד | צילום: Getty Images

 

|ֻ  ג'יג'י חדיד

אם בלה חדיד באה להרוג, ג'יג'י חדיד תיקח אתכם לעולם הבא. דוגמנית העל היותר מוצלחת ממשפחת חדיד, הגיעה לבושה בשמלה של טומי הילפגר.

ג'יג'י חדיד לא לוקחת שבויים
ג'יג'י חדיד לא לוקחת שבויים

| כריסי טיגן

ופרס ה"אנדרסטי של השנה לביונסה" הולך ל... כריסי טיגן שעטפה את עצמה בבגד גוף ושאריות צמר גפן שנשארו לה בבית. החמודה שמעה שביונסה לא מגיעה השנה וחשבה שהיא תגנוב לה את ההצגה בשמלה של מרקזה אבל היא לא חשבה על דבר אחד, שריהאנה עומדת להגיע ולהרוס לה את היום.

כריסי טיגן וג'ון לג'נד על השטיח האדום
כריסי טיגן וג'ון לג'נד על השטיח האדום

|  ג'יידן סמית

זה לא באמת משנה מה נסיך הסיינטולוגיה לבש לגאלה החגיגית, הרי באקט ביזארי וכל כך מלא בחשיבות עצמית ( הוא הרי עדיין הבייבי של ההורים המתישים שלו הוא נשא עימו כארנק לאורך כל הערב את הראסטות שלו אותן חתך אביו, ויל סמית בחודש שעבר. כן,  אם חשבתם שהראסטות האלו הושלכו למדורה במרכז הסיינטולוגיה בלוס אנג'לס בזמן שטום קרוז, ג'ון טרבולטה וקריסטי אלי מדלגים להם סיבה ומזמזים את שמו של האל שלהם, אז טעות.  ג'יידן הוא כזה מגניב, כזה אדג'י, אוונגרדי  ואופנתי שהוא פשוט נשא עימו את ערימת הכינים הכעורה הזאת שאפילו גרמה לאחיות אולסון להגיד "ביצ', ממש הגזמת".. ומדובר על צמד אחיות שסרגו צעיף משיערות הערווה של הדוד ג'סי מ"צער גידול בנות".

יו אתה כזה מגניב שזה משהו. ג'יידן סמית
יו אתה כזה מגניב שזה משהו. ג'יידן סמית

 

| ג'ניפר לופז

מה עשתה ג'ניפר לופז אחרי שבלייק לייבלי גנבה לה את השמלה בלי בושה? שמה על עצמה חלוק תכלת עם קוקו גבוה והתוצאה יצאה לה "אריאנה גרנדה בגיל 50".  לופז לבושה בשמלת וינטג' של ולנטינו ולנו יש פלאשבק לסוכריות הדרז'ה שהיו כה נפוצות בחתונות באייטיז. לופז השיקה באופן רשמי את הבן זוג הטרי אלכס רודריגז באירוע ונראתה נורא מרוצה מעצמה באופן כללי

איפה המחשוף לופז? ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז
איפה המחשוף לופז? ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז

 

| קנדל ג'נר

עדיין מנסה להתחמק מסאגת פרסומת הפפסי המביכה, קנדל ג'נר יודעת איך להסב את תשומת הלב של הקהל בשמלה שקופה לחלוטין שחושפת את גופה. בית האופנה לה פרלה שהוא מותג ללבני נשים אחראי על השמלה ( שמלה? בד שקוף? ) והשאלה שצריכה להשאל היא לא למה ג'נר לובשת שמלה של מותג ללבני נשים אלא למה מותג ללבני נשים יוצר שמלות מלכתחילה

קנדל ג'נר רואים לך
קנדל ג'נר רואים לך | צילום: Getty Image

 

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-red-carpet-040' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_bules65b' duration='31']

| ניקי מינאג'

עוד אחת שקיבלה את ההזמנה שלה מאוחר היא ניקי מינאג' בשמלה של HM שמשלבת קצת מיפן, קצת ספרדי והרבה עור כמו שמינאג' אוהבת. התוצאה עצמה לא רעה בשביל מינאג'. נקודת זכות: אהבנו את הקריצה למעצבת הראשית של קום דה גרסון,ריי קוואקובו שדמותה פוסלה על גבי החגורה אותה לבשה מינאג'.

הצליח לה. ניקי מינאג'
הצליח לה. ניקי מינאג'