לוסי איוב: "מקבלת מבול של הודעות אלימות וגזעניות, הודעות נאצה ואיומים"

המנחה והשחקנית הערבייה-ישראלית חשפה כי בצל המלחמה המתחוללת בישראל, ישנם מי שבוחרים לתקוף אותה על רקע מוצאה - וביקשה: "זה לא הזמן לשנאת חינם" • עוד סיפרה על בעלה איתי שהוקפץ למילואים בצפון: "כל ידיעה על נ"ט או חדירה מקפיאה לי את הדם"

לוסי איוב
לוסי איוב | צילום: רפי דלויה

ישראל במלחמה: אלו הימים הקשים ביותר שעוברים על מדינת ישראל מאז היווסדה. מאותה השבת השחורה ההיא, החדשות לא מפסיקות להגיע, הסיפורים המזעזעים ממשיכים להיחשף והחרדה מהעתיד לבוא רק הולכת וגדלה - לצד הכעס על הממשלה והשאלות הרבות. עם כל זאת, יש מי שבוחרים להפנות את הזעם שלהם לאנשים הלא נכונים - כפי שחשפה אמש (שבת) השחקנית והמנחה הערבייה-ישראלית לוסי איוב.

בפוסט שפרסמה באינסטגרם שלה, כתבה איוב כי בימים האחרונים היא מקבלת הודעות נאצה ואף איומים על חייה - רק בשל מוצאה. "הלב שלי שבור", פתחה את דבריה. "החיים מתחלקים ללפני ואחרי השבעה באוקטובר, זה כבר ברור. שבועיים מאז והדמעות חונקות את הגרון בכל לילה שאני משכיבה את נאיה לישון. לפני שלושה חודשים כשנולדה, הסתכלתי לתוך העיניים התמימות והיפות שלה והבטחתי לה שאעשה הכול כדי שתהיה מאושרת ובטוחה. הכול. אבל איך מקיימים את ההבטחה הזאת כשהקרקע נשמטת מתחת לרגליים?"

לכתבות נוספות:

"המשכתי להדהד את ההבטחה הזאת בזמן שגמענו את החדשות באותה שבת שחורה וגם בזמן שאיתי, אהובי, ארז את התיק למילואים. בכל פעם שנאיה חייכה אליי הלב שלי נשבר עוד קצת. איך אוכל לקיים את ההבטחה הזאת מלאך שלי? כשבמשך הימים מגיעות רק עוד ועוד בשורות רעות, עוד אנשים קרובים ואהובים שהיו נעדרים ואינם עוד. כל ידיעה על נ"ט או חדירה בצפון מקפיאה לי את הדם עד שאני מקבלת הודעה מאיתי שהכול בסדר. ישראל שלי מדממת. היא עוד תנצח ותחלים כי מי יכול עלינו".

איוב בת ה-31 היא בת לאב ערבי-נוצרי ולאם יהודייה שהתנצרה לפני נישואיה. זה, ובכן, הספיק לטוקבקיסטים להפנות אליה את חיצי הזעם: "בתוך כל זה, מצער אותי כל כך לקבל מבול של הודעות נאצה ואיומים. מאות הודעות אלימות וגזעניות שמגיעות אליי בכל יום", כתבה. "הכאב עצום, הכעס גדול. לכל אחד ואחת מאיתנו יש דרך להתמודד עם השכול, עם הטראומה, עם הקושי העצום. זה לא הזמן לשפוט. התקווה שלנו טמונה במקום שבו אנחנו מאוחדים. זה לא הזמן לשנאת חינם. רק האור ינצח".

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Lucy Ayoub‎‏ (@‏‎lucy_ayoub‎‏)‎‏