ציפי שביט תקבל פרס מפעל חיים בטקס פרסי הטלוויזיה לילדים ונוער

האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה פתחה הבוקר את ההרשמה לקהל הצעיר שיוזמן להצביע ולהשפיע על זהות הזוכים. ההכרזה וחלוקת הפרסים תתקיים ב-29 בדצמבר במדיטק חולון בהנחיית השחקן ויוצר התוכן עדן דניאל גבאי. פרס מפעל חיים יוענק לראשונה לכוכבת הילדים ציפי שביט

ציפי שביט | משחקי השף עונה 5 פרק 3
תמיד שמחה, תמיד מחייכת | צילום: רשת 13

לראשונה תעניק האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלוויזיה בטקס פרסי הטלוויזיה לילדים ונוער פרס מפעל חיים לדמות משמעותית בתחום. את הפרס הראשון תקבל ציפי שביט מידי ראש עיריית חולון מר מוטי ששון.

כתבות נוספות בתרבות ובידור

ההכרזה וחלוקת הפרסים ב-21 קטגוריית תתקיים ב-29 בדצמבר במדיטק חולון בהנחיית אושיית הרשת עדן דניאל גבאי. הצבעות הילדים יתקיימו ב-8 קטגוריות: סדרת הדרמה הטובה ביותר, הסדרה הקומית הטובה ביותר, סדרת התעודה הטובה ביותר, תכנית המגזין הבידור וההעשרה הטובה ביותר, השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה, השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה, השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית, השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית.

ציפי שביט צובעת את ילדותינו מזה ארבעה עשורים בזכות ההומור, שמחת החיים והאנרגיה יוצאת דופן שלה. היא התקבעה בתודעה הציבורית ככוכבת ילדים אהובה כשהיא מלווה דורות של ילדים שצמחו על התכנים בהם לקחה חלק. בשנת 2020 היא הוזמנה להדליק משואה כמי שהטביעה את חותמה התרבותי מאז היותה חיילת בלהקת פיקוד דרום ועד עצם היום הזה וכעת היא זוכה גם לכבוד זה מצד האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה.