"גורם לי לאי נוחות": זו השאלה שמירן בוזגלו בחיים לא תענה עליה

מאור ומירן בוזגלו חשפו איזה שאלות הזוגיות שואלים אותם, למה מירן לא חוששת שמאור יבגוד וגם - על מה לעולם לא תענה

זמן צפייה: 07:06

הפאוור קאפל של הביצה מירן ומאור בוזגלו רגילים לחשוף את חייהם לעיני כל, בין אם בריאליטי המשפחתי "הבוזגלוס" או בחשבונות האינסטגרם החושפניים שלהם אבל יש שאלות של גולשים שמשאירים אותם המומים. השניים, התראיינו היום בתוכנית "העולם הבוקר" עם גאולה אבן וחשפו את השאלות ההזויות ששואלים אותם, ועל איזה נושא בחייה האישיים מירן לעולם לא תענה.

מירן ומאור בוזגלו חגיגיים
מירן ומאור בוזגלו | צילום: יחצ

"מאור בגד בך ואיך לא קשה לך להמשיך להיות איתו?" שאלה אחת הגולשות ומירן ענתה לה "אם לצחוק - הסכמתי לו פעם אחת בגלל שהוא התנהג יפה ועזר הרבה בבית באותו שבוע חחח. או לענות ברצינות" ובוזגלו הרחיבה באולפן וסיפרה: "אני הופתעתי ממש מהשאלה הזאת ולא ידעתי מאיפה זה הגיע. לא היה דבר כזה. אבל בסוף עניתי לה בהומור אמנם, אבל אני מקווה שהיא הבינה". גאולה אבן שאלה אותה האם שאלה כזו מערערת אותה, או גורמת לה לחשוב שהיא מפספסת משהו ועל כך ענתה "אם היית שואלת את מירן של פעם אז יכול להיות שכן, היום אני כבר לא במקום הזה של חוששת או חושדת או חושבת שיכול להיות דבר כזה. אני מאמינה במאור במאה אחוז".

עוד הוסיפה מירן ואמרה: "אני בוחרת מה לשתף, ואני אוהבת לשתף את החיים כמו שהם ואת הקשיים כי לא הכל ורוד. וזה מה שגורם לעוקבות שלי להתחבר אלי ואני אליהן". ואיפה עובר הגבול ועל מה לעולם לא תענה? "שאלו אותי עכשיו בשאלות האחרונות אם אני בן אדם מיני, שאף פעם לא דיברתי על זה" אמרה וצחקה, כשמאור הוסיף "כל דבר ששואלים את מירן לגבי מיניות היא מתחילה להתקפל כמו איזה פרח, להסתגר". מירן חתמה את הנושא והסבירה "זה אין סיכוי. אם את שואלת את מאור הוא ממש פתוח בנושא".