מאיה ורטהיימר חושפת למה הפסיקה לפרסם את בתה אסיה ברשתות החברתיות

שלוש שנים של שיתוף בלתי פוסק של מתיקות יתר הגיעו לקיצן, כאשר מאיה ורטהיימר החליטה להפסיק לפרסם את בתה באינסטגרם. אז מה גרם לצעד הקיצוני?

זמן צפייה: 11:17

השחקנית המצחיקה מאיה ורטהיימר המתגוררת בימים אלו בארצות הברית עם בתה אסיה ובעלה אסף זמיר, קונסול ישראל בניו יורק, הגיעה לארץ למספר ימים לטובת התחייבויות עבודה וקידום התוכנית החדשה בכיכובה "שגרירות". ורטהיימר אמנם חושפת לא מעט את חייה ברשתות החברתיות וכמעט נדמה כאילו מעולם לא עזבה את ישראל, אך חדי העין בטח שמו לב כי בתה בת ה-3 דיי נעלמה מהפרונט בתקופה האחרונה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

מאיה ורהיימר, אסף זמיר ואסיה
מאיה ורהיימר, אסף זמיר ואסיה | צילום: אינסטגרם

אחרי שהפכה לכוכבת בעצמה, ולעשרות עמודי מעריצים ברשתות החברתיות, כבר מזה זמן רב שמאיה ואסף החליטו להפסיק לשתף סרטונים ותמונות של בתם הקטנה בשל הכוכבנות שנוצרה. הבוקר, התראיינה ורטהיימר לתוכנית "העולם הבוקר" עם גאולה אבן וסיפרה על ההחלטה הגדולה שלקחו. "לא עשיתי איזה הצהרה ברור. באמת נעשתה הפחתה משמעותית כי אני ואסף הגענו לפני תקופה להבנה שזה נהיה משהו שהוא לא כמו שחשבנו" אמרה והוסיפה "יש לנו הרבה חברים ואנשים שאנחנו אוהבים שמשתפים את הילדים שלהם גם ברשתות, ואני חושבת שבמקרה שלנו קרה משהו שהוא קצת יוצא דופן. כנראה גם הפריסה, הרבה קהל, הרבה אמוציות, גם לטובה גם אבל זה נהיה יותר גדול ממה שחשבנו".

"ראינו שבמקרה שלנו זה גדל למימדים שלאף אחד לא הייתה כוונה כזו וברגע שהבנו את זה אמרנו אוקי, מחשבים מסלול מחדש כי מעל להכל לא מעניין אותי אף אחד אחר חוץ מהבת שלי וטובתה ושהיא בסופו של דבר תחילט כמה היא רוצה ומה היא רוצה.

כמה שאני אמא גאה ונהנת לשתף את החיים שלי אני צריכה לקחת את זה בחשבון. הבנו את זה ברגע שזה גדל החלטנו לאט לאט שנפחית.