כוכבת "מטומטמת" על שחרור קצב: "זה מכעיס, אסור שירמסו אותנו"

כוכבת "מטומטמת" שני קליין לא נרגעה משחרורו של הנשיא לשעבר קצב וניצלה את האירוע להביע את זעמה

זמן צפייה: 01:24

זה לא סוד שהמפורסמים בארצנו הקטנטונת מפחדים להביע את עמדתם הפוליטית. טורי דעה וכתבות כבר נכתבו על העובדה שמובילי דעת הקהל הישראלים לעיתים נוטים להיות בלי דעה כשזה מגיע לעניינים חברתיים, פוליטיים או כלכליים המשפיעים על החברה.

אמש (א) סערה המדינה מהחלטת ועדת השחרורים לקצר את עונשו של הנשיא לשעבר, משה קצב, חמש שנים לאחר שנכנס לכלא בגין אונס ועבירות מין נוספות. אך למרות שהרוחות סערו מעטים המפורסמים שהסכימו להתייחס לעניין באירוע השקת רשימת "50 היפים והנכונים" של מגזין הבידור "פנאי פלוס".

גפן ברקאי, נלי תגר, שני קליין וניבר מדר. היפים והנכונים ( רפי דלויה)
גפן ברקאי, נלי תגר, שני קליין וניבר מדר. היפים והנכונים ( רפי דלויה)

אז לצד שתיקות רועמות ותירוצים כגון "אנחנו לא מבינים בפוליטיקה", הייתה צדיקה אחת שלא פחדה להביע את דעתה, השחקנית שני קליין, כוכבת הסרט "אפס ביחסי אנוש" וסידרת הלהיט "מטומטמת" לא יכלה להסתיר את כעסה עקב ההחלטה: "זה מעצבן, מעליב ומכעיס אותי בתור אישה. אי אפשר שירמסו אותנו" סיפרה למצלמה של רשת בידור ואף קראה לנשים לנקוט עמדה ולעשות מעשה.

היפה והאמיצה. שיר אלמליח (רפי דלויה)
היפה והאמיצה. שיר אלמליח (רפי דלויה)

כוכבי הרשימה ומפורסמים נושפים הוזמנו לקוקטייל חגיגי יחד עם צפייה במחזמר "מצחיקונת" בכיכובם של מיה דגן ועמוס תמם (שגם נמצאים ברשימה בעצמם, דגן במקום 44 ותמם במקום 38), בין האורחים שהגיעו אפשר היה לראות את אלכסה דול, שני אלמליח, ירדן הראל, שביט ויזל,בת חן סבג, בן אל וססטיק, מיקי לאון, משה אשכנזי, דנה פרידר, ליהי גרינר, מושיק רוט, ניבר מדר, גפן ברקאי ועוד.

ניבר מדר לוהטת
ניבר מדר לוהטת