אחרי פרסום השיר: מרגי מפרגן לנועה קירל

יהונתן מרגי, האקס המיתולוגי של נועה קירל, ומי שבעצמו היה אופציה לייצג את ישראל לאירוויזון פרגן לשירה החדש של הנציגה המוכשרת שלנו

מרגי
מרגי | צילום: יחצ

חיכינו וחיכינו ואתמול בשעות הקטנות של הלילה זה סוף סוף קרה! השיר יוניקורן של נועה קירל שייצג את ישראל באירווזיון הקרוב פורסם לראשונה. בעוד שאנחנו עדיין בהלם מהשואו שהכוכבת הצעירה דפקה בקליפ החדש שלה, מהיכולות הווקאליות המדהימות שהציגה, הגיע הזמן לבדוק מה היו התגובות לשיר. אז הפעם, אנחנו לא מתעניינים על מה מדברים בעולם על השיר החדש, וגם לא מה הסיכויים לזכות, אלא מי דאג לפרגן לקירל בתגובות באינסטגרם שלה על הפוסט עם קטע מהשיר - ויצאנו מוסמקים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

האקס המיתולוגי של קירל, ומי שהיה בעצמו האופציה השניה לייצוג של המדינה בתחרות, יהונתן מרגי הגיב לאהובתו לשעבר על השיר החדש. "בהצלחה" כתב לה מרגי, ואפילו הוסיף לב בצבע לבן. השניים, שאמנם נפרדו והרבה כותרות עלו בהקשר של היחסים בינהם ממשיכים להציג איזשהי סוג של חברות, ולעומת אקסים אחרים עדיין עוקבים אחד אחרי השניה.

עוד הגיבו לקירל ופרגנו באהבה, הראל סקעת שכתב "זוכים", בר זומר כתבה "רמה אחרת",, יהודה לוי פרגן וכתב באנגלית " יססססס חיים שלי", ועוד מאות כוכבים בביצה שלא חסכו בברכות לכוכבת המצליחה.

מרגי מפרגן לנועה קירל
מרגי מפרגן לנועה קירל | צילום: אינסטגרם