"הוא זרק אותי על הרצפה ונשכב עליי": שיר אלמליח חושפת כי בן זוגה לשעבר התעלל ואנס אותה

בראיון אמיץ וחשוף ל"7 לילות" של ידיעות אחרונות חושפת הדוגמנית שיר אלמליח כי בעלה לשעבר התעלל בה ושכב איתה בניגוד לרצונה

שיר אלמליח

חיי האהבה של שיר אלמליח ידעו לא מעט עליות ומורדות במרוצת השנים. אחרי תקופה ארוכה בהם ניהלה מערכת יחסים עם הכדורגלן אלרואי כהן השניים התגרשו ומאז, הספיקה לנהל מספר מערכות יחסים ואחת עם בעלה לשעבר מייקל זנזורי שהסתיימה גם היא בגירושים ושני ילדים. בראיון חושפני שיתפרסם בסוף השבוע במדור "7 לילות" של ידיעות אחרונות חושפת הדוגמנית כי בן זוגה לשעבר, צלם איטלקי נהג להתעלל בה ואף אנס אותה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

״אחרי ארבעה חודשים יחד, כששנינו כבר היינו מאוהבים, הרגשתי שהוא משתנה ומתחיל להיות יותר מדי אובססיבי. כשסיפרתי שהיום הצטלמתי עם פרטנר הוא שאל, 'מה פתאום? למה את מצטלמת עם גבר?'"סיפרה בראיון. "ברגע שהתחברתי לווטסאפ הוא הפציץ אותי בהודעות, וכשהעליתי תמונה עם חברה באיזה בר הוא הפציץ בטלפונים. ׳מי זאת החברה? היו סביבכן גברים?׳ זה התחיל להיראות לי חולני…‏‎כתבתי לו שאני לא בנויה למערכת יחסים כזאת אובססיבית.. בתגובה הוא הפציץ אותי בסרטונים שערך מהתקופה שלנו יחד, עם שירים מרגשים, וחזר שוב ושוב שבלעדיי הוא יירה לעצמו כדור בראש או יקפוץ מהגג".

‏‎שבועיים אחרי שנפרדה ממנו בהודעה צילצל הפעמון בקומה השמינית של הבניין, אלמליח פתחה ובן זוגה הצלם עמד על המפתן. "הוא נכנס לדירה כמו רוח סערה, רותח מעצבים, זרק את המזוודה, תפס אותי חזק והתחיל לנשק אותי. דחפתי אותו, אמרתי, 'אל תנשק אותי' והוא צעק, 'מה זאת אומרת? אני הגבר שלך, כשאני מבקש נשיקה את נותנת לי נשיקה'. ניסיתי להשתחרר מהזרועות שלו, אבל לא היה לי סיכוי, מבחינה פיזית הוא היה הרבה יותר חזק ממני. כשהוא התחיל לפתוח את רוכסן המכנסיים אמרתי לו שאני במחזור. לא שיקרתי. צעקתי, בכיתי, התחננתי וכלום לא עזר. הוא זרק אותי על הרצפה ונשכב עליי ועשה את מה שעשה. כשיצא ממני, ראיתי שהגוף שלי מלא בסימנים ‏‎כחולים ושכל הפרקט סביבי מלא בדם. הלכתי למקלחת, לבשתי משהו, התנהלתי בשקט, כאילו כלום לא קרה ונכנסתי למיטה. אחרי דקה הוא בא, נשכב לידי ולא הפסיק לבהות בי. פחדתי להירדם, שלא יהרוג אותי, אבל מתישהו נרדמתי. כשהתעוררתי באמצע הלילה ראיתי שהוא עדיין מסתכל עליי וזה היה ממש מפחיד״.