היא הייתה בהלם! בעלה של ציפי שביט הסתיר ממנה סוד במשך שלוש שנים

במשך שלוש שנים הסתיר ממנה בעלה של ציפי שביט סוד - פרוייקט ענק שעבד עליו המפיח חיים בשירים המיתולוגים שלה. רק לפני שבועיים היא גילתה ובהשקתו, כל החברים הגיעו לפרגן לה

ציפי שביט, אבישי דקל
ציפי שביט, אבישי דקל | צילום: רפי דלויה

ציפי שביט היא אחת הכוכבות הראשונות לכבוש את עולם הילדים והיא עשתה את זה לפני שנים רבות, הרבה לפני עידן היוטיוב והרשתות החברתיות. למרות התהילה, היא אחת הנשים המפורסמות עם הכי פחות דרמות ושערוריות, ובגיל 76 מתחזקת חיי משפחה מושלמים ומערכת יחסים יציבה עם בעלה אבישי דקל. ממש לאחרונה, נודע לשביט כי האיש שלצידה הסתיר ממנה סוד במשך לא פחות ולא יותר משלוש שנים!

כתבות נוספות במדור סלבס:

בתחילתה של הקורונה, עלה במוחו של דקל רעיון לפרוייקט מיוחד עליו בחר לעבוד לבד מאחורי גבה, מבלי לשתף את אשתו ציפי שביט, כל זאת בשביל להפתיע אותה! ביום שישי האחרון התייצבו חבריה של מלכת הילדים להשקת הפרוייקט החדש שלה עליו גילתה רק לפני כשבועיים, סרט אנימציה ״השירים הגדולים של ציפיצפונת״ בסינמה סיטי גלילות. כל שיריה הגדולים של כוכבת הילדים האגדית התעוררו לחיים בסרט אנימציה חדש שהופק בפהתעה גמורה יחד עם אן אם סי.

ציפי שביט
יש לה הרבה סיבות לחייך. ציפי שביט | צילום: רפי דלויה

התייצבו לאירוע: כל כוכבי הילדים הגדולים בישראל מיובל המבולבל ועד מיקי מוכתר, מדוד חיים ועד רוי בוי. ציפי אמרה שהיא לא זוכרת כזאת התייצבות מרשימה של קולגות בכל הקריירה הענפה שלה. בזה ההפתעות לא נגמרו, וב-1.4 תחגוג ציפי יום הולדת 76 היא מתכננת לטוס יחד עם בעלה, הוגה הפרוייקט המפתיע לחופשה מפנקת בניו יורק לנוח קצת.

מני ממטרה, יובל המבולבל, הדוד חיים, ציפי שביט, מיקי מוכתר, ישראל קטורזה
מני ממטרה, יובל המבולבל, הדוד חיים, ציפי שביט, מיקי מוכתר, ישראל קטורזה | צילום: רפי דלויה

ציפי שביט
ציפי שביט ובני המשפחה | צילום: רפי דלויה