אחרי שעוררה סערה בקהילה הגאה: ליהיא גרינר מסבירה את פליטת הפה שלה

ליהיא גרינר הצליחה לעורר זעמם של רבים לאחר שהתבטאה נגד הקהילה הגאה וטענה שהיא, "אישה אמיתית", עדיין לא קיבלה שער לעומת טרנסיות שכן קיבלו. כעת היא מסיברה למה התכוונה

זמן צפייה: 02:14

כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר כבר בטח התרגלה לפליטות הפה שלה, וכל אימרה שלה לרוב מצריכה הסבר והסברה. בשבוע האחרון סיפרה בראיון כי תמיד חלמה להופיע על שער מגזין "לאישה" אך הוסיפה כמה אימרות שסיבכו אותה. "אפילו טרנסיות מקבלות שער במגזין 'לאישה'", אמרה גרינר בראיון ל"ערב טוב" וסיפרה כי במשך 13 שנה היא חולמת על צילומי שער. "אפילו אישה עם 'בלושה' הייתה בשער. אפילו גברים הכי בוגדניים והכי מטורללים היו בשער. אני אישה, אישה אמיתית".

ליהיא גרינר
ליהיא גרינר | צילום: אור גפן

הבוקר היא התייצבה באולפן "חדשות הבוקר" כדי להבהיר ולהסביר את שאמרה. "מגיל קטן עוד שגרתי בלוס אנגלס המגזין היחידי שקנינו במכולת הכשרה זה "לאישה" אז אני גדלתי על זה. אני כציונית רציתי לככב שם, לא על ווג. כל הזמן הזה בתעשייה שהייתי בכל מיני תוכניות וסדרות וקמפיינים או סערות תקשורתיות שעברתי ודברים טובים, נישואים עשר שנים וילדים. היחסי ציבור של המוצרים שהייתי מפרסמת תמיד ניסו לסדר לי שער בלאישה ואני תמיד הייתי מקבלת בלוק. אז אמרו אנחנו צריכים סיפור, משהו עצוב. אז אמרתי משהו עצוב? אבא שלי מת אח שלי מת אבל אני לא מעוניינת לדבר על העצב. בכל מקרה חס וחלילה אני לא מזלזלת בקהילה שאני הכי מקדמת. אני פשוט אמרתי 'אפילו כל מיני גברים גם ילדות בנות 12 וגם כאלה אבל איפה אני?"