רגע לפני שיטוס לצילומי "הישרדות", גיא זו-ארץ מודה: "אני מודאג"

רגע לפני שיעלה על מטוס בדרך לצילומי העונה החדשה של "הישרדות", גיא זו-ארץ שיתף את אשתו יעל בר זוהר בתחושות הקשות המלוות את נסיעתו לחודשיים בעת מלחמה

גיא זו-ארץ, יעל בר זוהר
גיא זו-ארץ, יעל בר זוהר | צילום: שוקה כהן

חודשים לא פשוטים בכלל עברו על המנחה גיא זו-ארץ, שחווה את המלחמה ומאורעות השבעה באוקטובר באופן קרוב במיוחד, כשאיבד את אחיין שלו עילי ברעם במסיבת הנובה. אבל החיים ממשיכים, ובין לבין הקשיים, וגם הרגעים היפים שמתועדים כולם ל"מחוברים", יטוס המנחה האהוב הרחק מכאן, לצילומי עונה חדשה של "הישרדות". כמו בכל פעם, משפחת זו-ארץ נערכת שבועות ארוכים לפני הנסיעה של אב המשפחה לקראת עזיבתו וגם בימים אלו הם מתכוננים לטיסה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

במהלך נסיעה משותפת ברכב של זו-ארץ יחד עם אשתו יעל בר זוהר, שמדברת רבות ומתחקרת את בעלה על יציאתו הקרובה לצילומים, שאלה אותו מה רמת השמחה שלו לקראת הנסיעה, והאמת? נראה שהיא הופתעה מהתגובה שלו. "האמת שאני מאוד מודאג להשאיר אותך ואת הילדים" הודה והוסיף "זו תקופה שבתכלס, בלי ציניות, זו תקופה לא פשוטה שלנו כמדינה עם כל מה שקורה פה. זה מוזר, אתה יוצא מפה לחודשיים למשהו שאתה אוהב, ואני אוהב לעשות את זה והתגעגעתי לזה, אבל לעזוב בתקופה הזו זה קצת קשה. זו האמת".

יעל בר זוהר, גיא זו-ארץ
יעל בר זוהר, גיא זו-ארץ | צילום: אינסטגרם

 

זו-ארץ יעביר את ליל הסדר על האי הנידח, בעוד שיעל ושלושת ילדיהם יבלו כאן בישראל עם המשפחה. אבל אל תדאגו, לפחות על פי התוכניות המשפחה אמורה להצטרף לביקור מתישהו במהלך הצילומים, ויבלו כמה ימים של שקט ואקספיזם על החוף הלבן עם קוקוסים.

גיא זוארץ, הישרדות VIP