לאחר שעצרה את הליך הגיור באמצע - אלינה לוי הודיעה כי תסיים אותו: "הנשמה שלי יהודייה"

בפעם הקודמת שאלינה לוי ביקשה להתגייר, היא נדרשה לפרוש מלימודי המשחק שלה - ונאלצה לבסוף לוותר על ההליך. כעת, בצל מלחמת חרבות ברזל והימים הקשים שעוברים על העם היהודי, היא הודיעה: אשלים את הגיור. "שמחה לחזור ממקום מחובר, שלם וללא כעס"

אלינה לוי
אלינה לוי | צילום: העולם הבוקר

נפתח עם תקציר הפרקים הקודמים: לפני עשור, יוצאת האח הגדול ומשפיענית הרשת אלינה לוי פתחה בתהליך גיור ואף החלה לשמור שבת, אלא שלאחר שהרבנות דרשה ממנה לעצור את קריירת המשחק שלה - הכריזה לוי על פרישה מהליך הגיור, שכן ברצונה להמשיך להיות שחקנית. כעת, בצל מלחמת חרבות ברזל שערערה מדינה שלמה, לוי הודיעה כי בכוונתה לחזור לנקודה שבה עצרה ולהשלים את הגיור במלואו.

בסדרת סטוריז שפירסמה אמש (ראשון) ל-100 אלף עוקביה באינסטגרם, סיפרה לוי מה הוביל להחלטה: "ב-7.10 ביום הנורא מכל, כשהטבח הנוראי במדינה שלנו, במדינת היהודים, קרה - הלב שלי נקרע, כמו של כולנו. כשהתקדמו הימים וראיתי גם את האנטישמיות בעולם, הלב שלי דימם. כמו של כולנו. בתוך הימים האלה של הלב השבור, למרות שתמיד ידעתי, זה נהיה לי בהיר יותר מתמיד". אז, הבהירה לוי: "הנשמה שלי יהודייה, אני יהודייה, אני שייכת לפה".

לכתבות נוספות:

Whatsapp Image 2023 11 06 At 1
צילום: הסטורי של אלינה לוי

עוד הוסיפה לוי: "אני כואבת את הכאב פה בעמקי נשמתי ומרגישה את זה בתאים של הגוף שלי. בחרתי לחזור לתהליך הגיור שלי, הפעם ממקום הרבה יותר מחובר לאמת של הנשמה שלי, לשייכות של הנשמה שלי, כי הזוועה שהמדינה שלנו עוברת גורמת לי להבין כמה אני מרגישה חלק מהיהדות וכמה הנשמה שלי יהודייה ואני גאה בזה.

"אני מתפללת שנסיים את התהליך ומשתפת בדבר הזה כי פיצוץ תהליך הגיור שלי היה כל כך תקשורתי", סיכמה. "אני שמחה לחזור לתהליך ממקום מחובר, שלם, ללא כעס ועם רצון לעבור תהליך בעולם החומר שיבטא את בחירת הנשמה שלי ואת השייכות הגדולה שלי ליהדות ולמדינה האהובה שלנו". נאחל בהצלחה.