מנצל את דקות התהילה שלהם: האח של ספיר ושניר מ"האח הגדול" התייצב באירוע מתוקשר

האחים ספיר ושניר בורגיל הצליחו לרגש ולהשלים בבית "האח הגדול" אחרי חודשים ארוכים של נתק וכעת, האח השלישי שלהם מנצל את דקות התהילה, מתייצב באירוע עטור כוכבים ומדבר על הסולחה שהתרחשה

ספיר, שניר ושגיב בורגיל

אין ספק שמשפחת בורגיל הייתה במתח שיא בשבועיים האחרונים כשהבן שניר נכנס ל"אח הגדול" כשריב ענק עם אחותו ספיר אופף אותו. בהפקה החליטו להפתיע את המתמודד וימים ספורים לאחר הכניסה הרשמית הכניסו את אחותו כדי ליצור עניין ואולי גם סולחה מרגשת לעין המצלמה. השבוע זה קרה, ואחרי ימים של התעלמות מצידו של שניר השניים ניהלו שיחה בנסט וליבנו את העניינים והשלימו אחרי חודשים ארוכים של נתק. מי שצפה בכל המתרגש בערוץ 26 והתעדכן על אחיו הוא שגיב, האח הקטן מבין השלושה שהיה תקוע באמצע ועכשיו זוכה לקצת נחת.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אז בזמן שאחיו בבית המתועד במדינה שגיב מנצל את דקות התהילה של המשפחה והגיע לאירוע עטור כוכבים יחד עם החבר הכי טוב של שניר, רון אליה ליום הולדתו ה-35 של המלהק ואיש התקשורת מיכה סלמה ב"קפלה" בתל אביב. בורג'יל הצעיר התייחס לסולחה של אחיו, ואמר שהוא גאה בהם מאוד ושהוא התרגש מאוד לראות שהם השלימו.

שגיב בורגיל, מיכה סלמה ורון אליה
שגיב בורגיל, מיכה סלמה ורון אליה | צילום: אמיר מאירי

עוד נכחו והגיעו להרים, אלה אייבנדר, אודליה סויסה, שיר מורנו, קווין רובין, ליהיא גרינר, תום חיימוב, דרור רפאל, אירה דולפין, דורין סגול, מורן בן אסולין, אליאב טעטי, לינור סביניק, אלית מוסאיוף, טילטיל, מני ממטרה, אנג'ל ברנס, ניר רגב, אסף אשתר, קובי סויסה, אסיף אלקיים, מירב ישראל, דנה לפידות, סינדי דזן ואלירן מנשרוב מפריפריה אימפריה, שירלי לוי, פיני בלילי, נועם לוי, חגית היימן, רומי נסט, דורון מירן, דרור רוקנשטיין, דניאל בוסי, אמילי גומברג, טניה לאורן ועוד.

אודליה סויסה
אודליה סויסה | צילום: אמיר מאירי
לינור סביניק ואלה אייבנדר
לינור סביניק ואלה אייבנדר | צילום: אמיר מאירי
קווין רובין
קווין רובין | צילום: אמיר מאירי
ליהיא גרינר
ליהיא גרינר | צילום: אמיר מאירי
תום חיימוב
תום חיימוב | צילום: אמיר מאירי
שיר מורנו
שיר מורנו | צילום: אמיר מאירי