כוכבת הרשת חושפת: "אנה זק ואני היינו צוחקות על מרגי ונועה כשהם היו ביחד"

אנג'ל ברנס, כוכבת הרשת ולשעבר חברת להקת "פורמולה" חושפת בפודקאסט כי היא מופתעת שאנה זק ויונתן מרגי במערכת יחסים מאחר והשתיים היו צוחקות על הזוגיות שלו עם נועה קירל. כל הפרטים

מרגי ונועה קירל | צילום: שוקה כהן

נראה שהשעמום והשגרה הלא שגרתית משפיעה על אנשים וכל הרפש מתחיל לצאת החוצה! אחרי הדרמה של סהר נועם והזמר אושר כהן והחשיפות הלא מצונזרות בתקשורת, עכשיו גם כוכבת אנג'ל ברנס התראיינה לפודקאסט בשם "ישראלה" וחשפה לא מעט מידע פנימי על מי שהייתה פעם אחת החברות הכי טובות שלה – אנה זק.

זק, שמככבת במדורי הבידור בשבועות האחרונים בעיקר בגלל מערכת היחסים הנוכחית והפתיעה שלה עם יונתן מרגי והסכסוך הלא רשמי עם נועה קירל מסתבר עכשיו מקבלת שוב כותרות ודווקא מכיון מפתיע של חברתה לשעבר. בפודקאסט, שיתפה ברנס כי היא וזק, היו צוחקות על מערכת היחסים של נועה ומרגי.

[youtube_embed youtube_id='']

"הפתיע אותי היא ומרגי? כן כי אני זוכרת שכשנועה ומרגי היו ביחד היינו צוחקות עליהם. אני מכירה את מרגי מהכוכב הבא, מה קשור מרגי ונועה? מרגי ילד טוב, בגלל שהוא טוב מה הוא קשור לנועה? אבל הם הפכו להיות גוש אז אולי מרגי היה צריך את זה. אבל מרגי ורועי סנדלר דומים באופי אז אולי בגלל זה, זה הטייפ שלה".

ואם תהיתם למה היא הרשתה לעצמה ללכלכך על מי שהייתה אחת הבנות הקרובות אליה, גם לזה יש הסבר, ברנס סיפרה: "הכרנו באודישנים ל'בנים והבנות'. היא באה לישון אצלי באותו היום, מיום הצילומים הראשון עד סופו כולל עוד שנה שנתיים היא הייתה גרה אצלי בבית, יש לה מקום ענק בלב שלי. פשוט אצלה אין מקום, חסום בלוק. "שלחתי לה הודעה, למה אנחנו לא מדברות? והיא פשוט אמרה לי- אנחנו לא באותו הראש יותר. זה היה הכי מעליב בעולם. איפה אנה שהייתה החברה הכי טובה שלי? שהיינו עושות פיפי ביחד? זה היה הכי עצוב בעולם, אבל אם היא מאושרת הכל טוב", עוד הוסיפה: "היא ניתקה איתי קשר כשהיא הייתה בזוגיות הראשונה שלה. אחרי זה חזרנו לקשר, פעם בשבוע היינו יוצאות לדייט. ואז רועי סנדלר ואז עוד פעם נותק ואז נותק לגמרי. ואז מרגי בכלל אין עם מי לדבר, זה כמו נועה".