שוב רווקה: ירדן הראל ובן הזוג נפרדו

קצת למעלה משנה של זוגיות דביקה הגיעה לקיצה וירדן הראל ובן הזוג מתן כהן החליטו על פרידה. "יש ביננו המון אהבה" מסרה המגישה

ירדן הראל
ירדן הראל | צילום: ערן לוי

המגישה האהובה ירדן הראל שמככבת כמעט בכל בוקר על המסך שלכם ב"פותחים יום" כאן ברשת 13 שוב רווקה. סיפור האהבה היפה עם מתן כהן, שהחל בשנה שעברה על סט תוכנית הלייף סטייל שלה כשהוא תפקד בו כצלם, הגיע לסיומה אחרי קצת למעלה משנה.

בתחילת הקשר השניים ניסו לשמור הרחק מאור הזרקורים את מערכת היחסים החדשה שהגיע אחרי הגירושים של הראל, אבל לאט לאט התחילו להציג מדי פעם את החיים המשותפים ברשתות החברתיות. השניים, בילו יחד לא מעט, יצאו לחופשות משפחתיות ונראה שהכל ורוד אך בתקופה האחרונה כהן באמת נעלם מהשיתופים של הראל והבוקר, נתנה המנחה את האישור הרשמי. "בתוך כל הקרב הגדול שכולנו נמצאים בו, מצאתם את הזמן לשאול מה שלומי ואיך אנחנו. כן, אני ומתן נפרדנו" כתבה בסטורי באינסטגרם והוסיפה "יש ביננו המון אהבה עכשיו ותמיד".

ירדן הראל והגרוש
ירדן הראל והגרוש | צילום: יוסי כהן

למי שהספיק לשכוח, הראל הייתה בזוגיות ארוכה של למעלה מ-22 שנים עם עומרי שלום, איתו הביאה לעולם תאומים מתוקים שיחגגו בקרוב ארבע. בשנה שעברה השניים נפגשו על מדרגות הרבנות והתגרשו באופן סופי.