עוברת בעקבות המטרידן: קבלו הצצה לבית החדש של דניאל גרינברג

דניאל גרינברג החליטה לעזוב את ביתה לאחר ששכן מטרידן נהג לצלם אותה במקום הכי פרטי שלה. כעת, היא מצאה את משכנה החדש והוא מרהיב במיוחד

זמן צפייה: 00:09

בתחילת החודש קראתם כאן במדור הסלבס של רשת13 כי דניאל גרינברג, שלאחרונה נפרדה שוב מאייל גולן, הגישה תלונה במשטרה על מטרידן שלטענתה מצלם אותה מהבניין הסמוך לביתה, כאשר היא שוהה במקום שאמור להיות הכי בטוח ופרטי עבורה. יוצאת "האח הגדול" לשעבר החליטה שהיא לא מסכנת את הפרטיות שלה ושל ילדיה והחליטה להתחיל לחפש משכן חדש עבורה ועבור שני ילדיה מיאל ורון.

דניאל גרינברג
דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם

בתחילת השבוע בישרה הכוכבת לעוקבים שלה כי אחרי חיפושים רבים היא מצאה את המקום המושלם והיום קיבלנו הצצה לנכס - והוא אכן כזה. אחרי שנים של מגורים בדירה בבניין משותף, הפעם גרינברג לא לוקחת סיכונים ושוכרת בית קרקע גדול עם מקסימום פרטיות. מדובר בנכס בן שני קומות, תקרות עץ גבוהות, משופץ ומעוצב להפליא בו היא מתכננת לעשות שיפוץ מסיבי עוד יותר. גרינברג כבר חשפה כי היא הולכת לשנות את כל גופי התאורה ואפילו בודקת אפשרות להחליף את הקרמיקות בחדרי אמבטיה. בבית החדש יש מטבח ענק עם אי במרכזו, שם יוכלו להתנהל השיחות החשובות של היום, כמו גם חלל מגורים גדול וסויטת הורים מפנקת לגרינברג. את הבוקר תוכל לפתוח דניאל בחצר הירוקה שלה, לצד עץ הזית והדשא הירוק. מחכים כבר לראות את התוצאה הסופית.

דניאל גרינברג
החצר היפה | צילום: אינסטגרם
דניאל גרינברג
הצצה מלמעלה | צילום: אינסטגרם

 

דניאל גרינברג
צילום: אינסטגרם

 

דניאל גרינברג
דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם