זה סוף סוף קרה: יהונתן מרגי נפרד מהשיער הארוך

אחרי שנים ארוכות בהם טיפח שיער ארוך, יהונתן מרגי חוזר למקורות ומשיק מייקאובר חדש, לצד הכרזה על הופעה ראשונה מאז השבעה באוקטובר

זמן צפייה: 00:18

הזמר יהונתן מרגי המתגורר בחודשים האחרונים בלוס אנג'לס ומטפח את הקריירה הבינלאומית שלו מעביר את זמנו על הקו לישראל, ומבלה זמן איכות עם בת הזוג שלו אנה זק. הסטייל שלו, גרר לא פעם תגובות, כשחלקם מאוד מתחבר וחלקם חושבים שהוא מוזר. כבר למעלה משנתיים שמרגי הפסיק להסתפר ובכל ביקור מראה לנו את ההתקדמות של אורך השיער שלו, אבל נראה שכעת הוא מיצה והחליט לחזור לפריזורה הקצרה.

רגע אחרי שהכריז על מופע בבארבי ב18.8, מרגי חושף עמוד טיקטוק חדש בעברית בסרטון בו נפרד מהשיער הארוך לצלילי ״מי ירפא״, השיר החדש שלו ושל אגם בוחבוט. אין כמו מייקאובר בכדי לקדם שיר חדש ומופע ראשון אחרי תקופה ארוכה שלא עלה לבמה.

יהונתן מרגי
אהבנו. יהונתן מרגי | צילום: טיקטוק

8 חודשים עברו מאז המופע האחרון של מרגי בישראל ב-06.10, ערב לפני שחיינו השתנו. שבוע שעבר הכריז על מופע חגיגי שייערך בבארבי ב18.08, ערב ט״ו באב, וכעת עושה צעד נוסף לעבר הקהל הישראלי ופותח עמוד טיקטוק בעברית😍 את העמוד השיק עם סרטון בו חושף תספורת חדשה לצלילי ״מי ירפא״, השיר החדש שלו ושל אגם בוחבוט.

עמוד הטיקטוק החדש וההכרזה על המופע בארץ מגיעה כשלושה שבועות אחרי שהשיק את "מרגיש כמו אהבה", Ep בעברית שהפיק ג'ורדי ובו שיתופי פעולה מיוחדים עם סטטיק ואגם בוחבוט, ובזמן שהEP הבינלאומי שלו, Shadows Of Blue , הגיע להישגים מדהימים, ביניהם אירוחים בתוכניות טלוויזיה נחשבות כגון "The Kelly Clarkson Show" ו- "Today Show".

יהונתן מרגי
יהונתן מרגי | צילום: טיקטוק

[brightcove_iframe video_id='news-starting-the-day-season-02-articles-part-04-2407030930' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_qnxc0fgb' duration='331']