המנחה לשעבר קראה: "תמסרו למאיה ורטהיימר שהיא פגומה במוח" וירדן הראל יצאה להגנתה

לאחר שבקי גריפין יצאה נגד מאיה ורטהיימר וכינתה אותה "פגומה במוח. פוגעת בנשים שלא פריוולגיות כמוה" לאחר שחשפה ניסיונות כניסה להריון, ירדן הראל יצאה להגנתה של מאיה ואמרה "עברתי על הראיון כמה פעמים ולא מצאתי שם קריאה לכל הנשים שלא מצליחות להביא ילדים שהן פגומות"

בשבוע שעבר התראיינה המנחה והשחקנית מאיה ורטהיימר לראיון שער במגזין שבעה לילות, שם חשפה את הניסיונות להביא לבתה הבכורה אסיה אח או אחות. "אין שבוע שלא שואלים אותי. זה תמיד תופס אותי לא מוכנה. בעבר קיבלתי הודעות מכתבי רכילות, התחילו רמיזות באינסטגרם, אנשים שאלו את אסף - כשהדבר היחיד שיש לי בגוף זה הורמונים מהטיפולים. השיער שלי נשר. זה היה מאוד פוגע" עוד הוסיפה ואמרה "זה מציף הרבה רגשות. את מרגישה כישלון, מרגישה פגומה. יש ימים שאני לא יודעת איך אני עוברת אותם. כשהטיפול האחרון לא צלח חטפתי התקפי בכי נוראים. הייתי לבד, ואיכשהו זה דווקא הקל עליי שאסף ואסיה לא היו צריכים לראות אותי ככה".

מאיה ורטהיימר ואסיה זמיר
מאיה ורטהיימר ואסיה זמיר | צילום: אינסטגרם

המגישה לשעבר בקי גריפין שנתקלה בראיון החליטה להגיב בחשבון הפייסבוק שלה וכתבה את הטקסט הבא: "תמסרו למאיה ורטהיימר שהיא פגומה במוח. מרוב ריכוז עצמי, היא פוגעת בנשים שלא פריוולגיות כמוה(באה ממשפחה של ביליונרים, כן?) וקוראת למי שלא מצליחה להביא להביא ילדים — פגומה". בין שלל התגובות, שטענו כי גריפין כלל לא הבינה את כוונתה של ורטהיימר הייתה גם תגובתה של ורטהיימר עצמה, שבחרה להתייחס וכתבה: "הגוף שלי מתקשה להביא ילדים כי כשהייתי בת 17 עברתי תאונת פגע וברח ומאז יש לי לא מעט בעיות פיזיות שאני סוחבת. כשאני מדברת על להרגיש ״פגומה״ אני בעיקר מדברת על החוויה שלי האישית מעצם היותי דיסלקטית והפרעת קשב מהלכת".

הפוסט של בקי גריפין
הפוסט של בקי גריפין | צילום: פייסבוק

אתמול, שלא כהרגלה התייחסה גם המגישה ירדן הראל ויצאה להגנתה של ורטהיימר: "בגדול לא נוהגת להשתתף בשיחות של אחרים, אבל בתור מי שהרבה שנים לא שיתפה אף אחד, קשה לי שלא להגיב. אישה שנמצאת בטיפולי פוריות ומדברת על ההרגשה האישית שלה, שהיא מרגישה פגומה וכישלון, זאת החלטה אמיצה מאוד. לא קל להודות בזה בפני עצמך, ובטח לא מול כל עם ישראל" עוד הוסיפה וכתבה: "עברתי על הראיון כמה פעמים ולא מצאתי שם קריאה לכל הנשים שלא מצליחות להביא ילדים שהן פגומות. ראיתי שם משהו הפוך לגמרי. חיבוק וירטואלי לכל הנשים שנמצאות במצב דומה, כזה שאומר שאתן לא לבד, וזה בסדר אם גם אתן מרגישות ככה. וזה בסדר אם אתן מרגישות גם משהו אחר לגמרי. כל אחת היא שונה וחווה את התהליך המורכב בדרך שלה" וחתמה ״אחת שיודעת״.

הפוסט של ירדן הראל
הפוסט של ירדן הראל | צילום: אינסטגרם