"אשמח לעזרה דחופה": האם דנית גרינברג השלימה עם הפרידה?

האם דנית גרינברג התאוששה מהפרידה מבעלה ברק חקמט ומוכנה כבר לזוגיות חדשה? תגובה חדשה שכתבה לגמרי גרמה לנו לתהות לגבי הצעד הבא

דנית גרינברג וברק חקמט
דנית גרינברג וברק חקמט | צילום: אינסטגרם

האם כוכבת "האח הגדול" לשעבר דנית גרינברג כבר מוכנה להמשיך הלאה ולהתגבר על הפרידה מבעלה ברק חקמט? כי תגובה שהגיבה באינסטגרם לגמרי גרמה לנו להבין שהיא מחפשת את הנסיך הבא. בעוד שהם טרם הבינו לאן היחסים שלהם הולכים והם עדיין בסטטוס "פרודים", ואחרי הדברים שסיפרה בראיונות לאחרונה וסיפרה שהם עובדים על מערכת היחסים, כוכבת הריאליטי הצהירה משהו שלגמרי יכול להתשמע לשני פנים.

כתבות נוספות במדור סלבס:

כוכב הרשת נדיר אליהו השקיע השנה בתחפושת ונכנס לדמותה של שדכנית. "משרד השידוכים של קופידון מדברת קופידינה במה אוכל לעזור" כתב לצד התמונה ההיסטרית שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו כשלמרבה ההפתעה גרינברג השאירה תגובה מפתיעה. "היי קופודינה, אשמח לעזרה דחופה!" כתבה וחשפה כי אולי היא מוכנה לזוגיות הבאה.

התגובה של דנית גרינברג לתמונה של נדיר אליהו
התגובה של דנית גרינברג לתמונה של נדיר אליהו | צילום: אינסטגרם

כזכור, לפני קצת למעלה מחודש קראתם כאןו ברשת13 לראשנה כי גרינברג וחקמט נמצאים במשבר ביחסים שנה בלבד לאחר שנישאו בחתונה חגיגית בתל אביב. מאז, הספיק ברק לעזוב את הבית וגרינברג גם חשפה באופן רשמי בראיונות כי הם כרגע פרודים ועובדים על היחסים.

דנית גרינברג וברק חקמט
דנית גרינברג וברק חקמט | צילום: אינסטגרם